طرح لایه باز بنر 13 آبان

شناسه مطلب : 434041
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :39 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز روز دانش آموز


روز دانش‌آموز یک مناسبت مهم و خاص در تقویت ارتباط میان دانش‌آموزان، معلمان، و مدرسه است. در این روز، دانش‌آموزان افتخار و تقدیر خود را به معلمان و سایر پرسنل مدرسه اعلام می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش شناخت عمومی از این روز و جلب توجه به اهمیت آموزش و پرورش، چاپ بنرها است.

چاپ بنرها به تاثیر مثبتی بر روز دانش‌آموز دارند. این بنرها می‌توانند پیام‌های تشویقی و تبریکی به دانش‌آموزان و معلمان حاوی پیام‌های مهمی مانند تشکر از تلاش‌های آنها در ارتقاء آموزش و پرورش را به تصویر بکشند. همچنین، این بنرها می‌توانند مفهوم روز دانش‌آموز و اهمیت آموزش را به دسته‌های گوناگون جامعه منتقل کنند.

همچون هر اتفاق مهم دیگر، تبلیغات و ارتقاء به روز دانش‌آموز نیاز به ارتباط و شناخت عمومی دارد. چاپ بنرها در این روز می‌توانند به نمایش گذاشتن اهمیت آموزش و تربیت و همچنین تجدید نظر در نقش معلمان و دانش‌آموزان در جامعه کمک کنند. از این رو، چاپ بنرها به عنوان ابزاری موثر در جشن‌گیری‌ها و فعالیت‌های مرتبط با روز دانش‌آموز نه تنها افزایش شناخت از این روز را دارند، بلکه تاثیر مثبتی بر تحول آموزش و پرورش در جامعه نیز دارند.

طراحی بنر لایه باز برای روز دانش‌آموز با زمینه کرم و تصویر دانش‌آموز یک فرصت عالی برای جشن‌گیری و تبریک این روز مهم در تقویت ارتباط میان دانش‌آموزان و مدرسه است. 

  1. نمایش ارتباط میان دانش‌آموزان و مدرسه: بنر با زمینه کرم و تصویر دانش‌آموز از ارتباط میان دانش‌آموزان و مدرسه خبر می‌دهد. انتخاب رنگ کرم به عنوان زمینه نمایانگر توجه به گرمای محیط مدرسه و تلاش مشتاقانه دانش‌آموزان برای یادگیری است.

  2. پیام‌های تشویقی و انگیزشی: این بنر باید حاوی پیام‌های تشویقی و انگیزشی به دانش‌آموزان برای ادامه یادگیری و تلاش در تحصیلات باشد. این پیام‌ها می‌توانند به دانش‌آموزان اعتماد به نفس بدهند و آنها را به رشد و توسعه تحصیلی ترغیب کنند.

  3. نمایش هویت دانش‌آموزی: با اضافه کردن تصویر دانش‌آموز به بنر، هویت و شناخت فرهنگی دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود. این تصویر می‌تواند شناخت بهتری از دانش‌آموزان به ارمغان آورد و از آنها به عنوان اعضای فعال جامعه تجدید نظر کند.

  4. تبلیغات مراسم و فعالیت‌های مرتبط با روز دانش‌آموز: این بنر می‌تواند به عنوان ابزار تبلیغاتی مراسم و فعالیت‌های مرتبط با روز دانش‌آموز مفید باشد. از آن برای جلب توجه و شرکت دانش‌آموزان و اعضای همکاری مدرسه در این مراسم‌ها استفاده می‌شود.

  5. تقویت ارتباط مدرسه و خانواده: این بنر می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای تعامل مدرسه با خانواده‌ها بهره‌ور باشد. از آن به عنوان پلی برای ارتباط مدرسه با والدین و اطلاع‌رسانی به آنها درباره فعالیت‌های مرتبط با روز دانش‌آموز استفاده می‌شود.

طراحی بنر لایه باز با زمینه کرم و تصویر دانش‌آموز می‌تواند به بهبود ارتباط و ارتقاء اهمیت آموزش و پرورش در جامعه کمک کند و این روز مهم را به یادگاری معنوی تبدیل کند.

طرح بنر 13 آبان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز روز دانش آموز

طرح بنر روز دانش آموز شامل: تصویر دانش آموز ، تصویر مناسب ،تایپوگرافی، تذهیب و متن مرتبط با روز دانش آموز می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر 13 آبان و روز دانش آموز می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز 13 آبان

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               39 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


13 آبان , طرح بنر روز سیزده آبان , تصویر دانش آموز , بنر لایه باز 13 آبان , سیزده آبان , بنر سیزده آبان , روز دانش آموز , بنر روز سیزده آبان , روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا , طرح بنر 13 آبان , بنر روز دانش آموز , طرح بنر روز 13 آبان , بنر 13 آبان , بنر روز 13 آبان , طرح بنر روز دانش آموز , دانش آموز , بنر روز دانش آموز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325