طرح لایه باز بنر یادواره شهدا

شناسه مطلب : 441213
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :251 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز یادواره شهدا

یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم یکی از مهم‌ترین و پربارترین رویدادهای مذهبی و ملی در جامعه اسلامی ایران است. این یادواره‌ها به مناسبت شهادت‌های افرادی که در دوران جنگ‌های دفاع مقدس و نیز در عرصه‌های مبارزه با تروریسم و تجاوزات دشمنان اسلامی کشته شده‌اند، برگزار می‌شود. هدف اصلی این مراسم، بیان ارادت و احترام به شهدا، ایجاد انسجام اجتماعی و ترسیخ ارزش‌های مذهبی و ملی در دلهای مردم است.

چاپ بنر و پوسترها به عنوان یکی از روش‌های مؤثر در تبلیغات و انتقال پیام‌ها به جامعه، نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی و تبلیغات مراسم‌های یادواره شهدا دارد. از طریق بنرها، تصاویر و نقل‌قول‌هایی از شهدا و مفاهیم دینی و ملی که با آن‌ها همراه می‌شده‌اند، به چشم‌پوشانده‌نشدن شجاعت و تلاش‌های این عزیزان تاکید می‌شود. همچنین، با استفاده از زبان‌ها و اصطلاحات هنری در طراحی بنرها، احساسات و ارادت مردم به شهدا تقویت می‌شود و بر آن‌ها تأکید می‌شود که این یادواره‌ها فراتر از مجرد یک مراسم مذهبی، یادآور ارزش‌ها و ایدئولوژی‌هایی است که باعث شده‌اند مردم ایران با افتخار به این شهدا ادای احترام کنند.

بنرها همچنین نقش مهمی در جذب حضور مردم در یادواره‌ها دارند. با استفاده از تصاویر شناخته‌شده شهدا و نوشتاری جذاب و زیبا، افراد بیشتر به شرکت در این مراسم‌ها ترغیب می‌شوند. همچنین، بنرها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مؤثر، مردم را از زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها مطلع می‌سازند و اطمینان حاصل می‌شود که پیام‌ها و مفاهیم ارزشمند این مراسم‌ها به بهترین شکل به مخاطبان منتقل می‌شود. به همین دلیل، چاپ بنر و پوسترها به‌عنوان یک ابزار کارآمد در ترویج و اطلاع‌رسانی این مراسم‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند و تاثیرات قابل‌توجهی در مشارکت مردم در این مراسم‌ها دارد.

یادواره شهدا، به عنوان یکی از مراسم مهم و ارزشمند در فرهنگ و تاریخ ایران، به یاد آوری افتخار و شجاعت شهدا و ارزش‌های بلند مرتبط با آنان می‌پردازد. این مراسم، فرصتی برای ابراز احترام و قدردانی نسبت به شهدا و یادآوری تضحیات آنها برای حفظ ارزش‌ها و استقلال کشور است. چاپ بنرهای معنوی و ارتباطی برای ترویج این مراسم، می‌تواند تأثیر مهمی در افزایش شناخت و شرکت جمعیت در این مراسم داشته باشد.

بنرهای چاپی مرتبط با یادواره شهدا، می‌توانند پیام‌های مهمی را به جامعه منتقل کنند. این بنرها می‌توانند شامل تصاویر، شعارها و متن‌هایی باشند که ارزش‌ها و ایده‌های مرتبط با شهادت، شجاعت و ایثارگری را ترویج کنند. این پیام‌ها، افراد را به یادآوری و احترام به شهدا تشویق می‌کنند و اهمیت ارتباط نزدیک با این مراسم را تأکید می‌کنند.

علاوه بر این، بنرهای چاپی به عنوان وسیله‌ای بسیار دیداری و گویای می‌توانند در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، میدان‌ها، مراکز فرهنگی و مذهبی و... نصب شوند. این امکان به افراد فرصت می‌دهد تا به یادآوری و شرکت در مراسم یادواره شهدا دعوت شوند و بتوانند به ابراز احترام و قدردانی خود نسبت به این قهرمانان ملی بپردازند.

به طور کلی، چاپ بنرهای مرتبط با یادواره شهدا می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌ها و ایده‌های مرتبط با این مراسم داشته باشد. این بنرها می‌توانند جامعه را به یادآوری و احترام به شهدا تشویق کرده و مردم را به شرکت فعال‌تر در این مراسم دعوت کنند.

طرح بنر یادواره شهدا، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر یادواره شهدا

طرح بنر یادواره شهدا شامل: تایپوگرافی یادمان شهدا ، تصویر مناسب ،متن مرتبط با یادواره شهدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی یادواره شهدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یادواره شهدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر یادواره شهدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               251 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یادواره شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر یادواره شهدا
  • استفاده مناسب از تصویر مناسب در طراحی بنر یادواره شهدا
  • استفاده از تایپوگرافی یادمان شهدا در طرح بنر یادواره شهدا

 


یادواره شهدا , طرح بنر شهدا , شهدای مدافع حرم , بنر شهدا , بنر یادواره شهدا , طرح بنر یادواره شهدا , دانلود طرح بنر یادواره شهدا , بنر اطلاع رسانی , بنر اطلاع رسانی یادواره شهدا , طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , طرح بنر یادواره شهدای مدافع حرم , بنر یادمان شهدا , یادواره شهدای مدافع حرم , تایپوگرافی یادمان شهدا , شهدای دفاع مقدس , بنر شهدای شاخص ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325