طرح لایه باز بنر یادواره شهدا

شناسه مطلب : 440157
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز یادواره شهدا


روز یادواره شهدا، یکی از مهمترین رویدادهای ملی در تاریخ اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است. این روز به گرامیداشت جانفشانی‌های شجاعانه شهدا که در راه حفظ ارزش‌ها و ایده‌های اسلامی، آزادی و مستقلی ایران جان خود را فدا کردند، اختصاص دارد. یادآوری دینی و ملی این روز، فرصتی است برای ارتقاء ایمان و افزایش وحدت مردم ایران در مسیر پیشرفت و سعادت.

تاثیر چاپ بنر در روز یادواره شهدا بسیار مهم و جلب‌توجه است. بنرها به عنوان ابزاری گرافیکی و تصویری، قابلیت انتقال پیام‌های عمیق و ارزشی را به مخاطبان دارند. از طریق بنرها، می‌توان دستاوردها و تضحیات شهدا را به تصویر کشید و افکار عمومی را به سوی ایده‌ها و ارزش‌هایی که شهدا دفاع کردند، هدایت کرد. این ابزار گرافیکی می‌تواند به عنوان یک وسیله قدرتمند در فرهنگ‌سازی و افزایش ایجاد ارتباط میان مردم و رویدادهای مهم ملی مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اهمیت روز یادواره شهدا و نقش بنرها در این روز، چاپ و نمایش بنرهای مرتبط با این رویداد، تاثیر بسزایی در تشدید اراده و انگیزه مردم به منظور حفظ ارزش‌ها و ایده‌های اسلامی، پایبندی به انقلاب اسلامی و حفظ استقلال و امنیت کشور دارد.

طرح بنر یادواره شهدا، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر یادواره شهدا

طرح بنر یادواره شهدا شامل: تصویر مناسب ،متن مرتبط با یادواره شهدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی یادواره شهدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یادواره شهدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر یادواره شهدا

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یادواره شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر یادواره شهدا
  • استفاده مناسب از تصویر مناسب در طراحی بنر یادواره شهدا
  • استفاده از تایپوگرافی یادواره شهدا در طرح بنر یادواره شهدا

 


بنر شهدای شاخص , یادواره شهدای مدافع حرم , بنر شهدا , طرح بنر یادواره شهدای مدافع حرم , بنر اطلاع رسانی , بنر اطلاع رسانی یادواره شهدا , طرح بنر شهدا , تایپوگرافی یادواره شهدا , دانلود طرح بنر یادواره شهدا , بنر یادمان شهدا , طرح بنر یادواره شهدا , طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , شهدای مدافع حرم , شهدای دفاع مقدس , یادواره شهدا , بنر یادواره شهدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325