طرح لایه باز بنر پیش دبستانی

شناسه مطلب : 429183
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :83 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر مهد کودک غیر دولتی

 

 

تبلیغات و چاپ بنر در شغل پیش دبستانی اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جذب مخاطبان و ارتقاء شغل داشته باشد. از آنجایی که پیش دبستانی‌ها به عنوان مؤسسات آموزشی و پرورشی بازی‌محور و جذابیت‌های آموزشی برای کودکان ارائه می‌دهند، تبلیغات و بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری مؤثر برای جذب توجه والدین و نیز جذب دانش‌آموزان جدید بهره‌برداری شوند.

ابتدا، تأثیر تبلیغات در جذب توجه والدین به موسسات پیش دبستانی حائز اهمیت است. با استفاده از تبلیغات مناسب و جذاب، امکان ارتقاء شناخت والدین از خدمات، فضا و فعالیت‌های آموزشی پیش دبستانی بهبود می‌یابد. انتشار پیام‌هایی که به تأکید بر کیفیت آموزش، ایمنی و آسایش کودکان می‌پردازند، می‌تواند باعث ایجاد اعتماد والدین به این مؤسسات شود و در نتیجه تعداد دانش‌آموزان جدید را افزایش دهد.

در دومین مرحله، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار بصری مهم در تبلیغات پیش دبستانی‌ها مطرح می‌شود. بنرها با استفاده از تصاویر رنگارنگ و متن‌های کوتاه و جذاب، قادر به جلب توجه عبورکنندگان و والدین هستند. انتخاب طراحی مناسب، شعارهای جذاب و نمایش عکس‌های شاد و پویا از فعالیت‌ها و محیط آموزشی مؤسسه، از طریق بنرها می‌تواند تصویر زنده و جذابی از فضای پیش دبستانی به افراد ارائه دهد و از آنها دعوت به بازدید و اطلاعات بیشتر نماید.

به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ بنر در شغل پیش دبستانی نقش مهمی در ایجاد تاثیر و تجذیه اثر دارند. از طریق تبلیغات مؤثر و بنرهای جذاب، ارتقاء شناخت والدین از خدمات آموزشی، جذب دانش‌آموزان جدید، ایجاد اعتماد و افزایش شهرت مؤسسه پیش دبستانی ممکن می‌گردد.

بنر پیش دبستانی با زمینه بنفش و وکتور کودک یک ابزار چشم‌نواز و جذاب برای جذب توجه و ارتقاء اطلاع‌رسانی مرتبط با محیط‌های پیش‌دبستانی است. این بنر با ترکیب رنگ زمینه بنفش و عناصر گرافیکی وکتور کودک، به طور هماهنگ و جذابیت بخش، اطلاعات مهمی را به مخاطبان منتقل می‌کند. 

1. زمینه بنفش: انتخاب رنگ زمینه بنفش به‌عنوان پایه گرافیکی بنر، علاوه بر جذابیت بصری، احساسی از آرامش و کمالات انتقال می‌دهد. این رنگ بافتی آرام و دلنشین ایجاد کرده و محیطی مناسب جهت معرفی محتوا فراهم می‌سازد.

2. وکتور کودک: انتخاب تصویر وکتور کودک در این بنر، به تازگی و نشاط پیش‌دبستانی اشاره می‌کند. این تصویر با ایجاد ارتباط احساسی، مخاطبان را به دنیای بچه‌ها می‌برد و اجزای مهمی از تجربه پیش‌دبستانی را به یادآوری می‌کند.

3. عنوان جذاب: در بخشی از بنر، یک عنوان جذاب و قابل خواندن با اندازه و قلم‌های مناسب قرار داده می‌شود. این عنوان با استفاده از زبان ساده و جذاب، مخاطبان را به موضوع اصلی بنر (پیش‌دبستانی) جلب می‌کند.

4. اطلاعات اصلی: در بخش دیگری از بنر، اطلاعات کلیدی مرتبط با پیش‌دبستانی به‌صورت خلاصه و مختصر آمده است. این اطلاعات شامل مواردی نظیر تاریخ شروع ثبت‌نام، برنامه‌های آموزشی، امکانات و ویژگی‌های خاص محیط پیش‌دبستانی است.

5. تماس با اقدام: در پایین بنر، اطلاعات تماس با مرکز پیش‌دبستانی جهت ارتباط مستقیم با والدین یا نگه‌دارندگان فراهم شده است. این اطلاعات شامل شماره تلفن، ایمیل و آدرس فیزیکی می‌باشد.

به‌طور خلاصه، بنر پیش دبستانی با زمینه بنفش و وکتور کودک با استفاده از اجزای گرافیکی مناسب، انتقال اطلاعات کاربردی و ایجاد ارتباط احساسی، محیطی مناسب جهت معرفی محیط پیش‌دبستانی و ایجاد تعامل با مخاطبان خود فراهم می‌کند.

طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی، توسط طراحان ایران طرح جهت نصب سردرد این آموزشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مهد کودک

طرح بنر مهدکودک شامل: وکتور کودک، وکتور، زمینه فانتزی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

بنر لایه باز مهد کودک، طرح بنر مهد کودک، بنر مهدکودک و پیش دبستانی، طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی،عکس پسر بچه، وکتور، زمینه فانتزی، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               83 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر  مهد کودک 
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور کودک مناسب با طرح پیش دبستانی و مهدکودک
  • استفاده مناسب از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طرح بنر مهد کودک
  • طراحی شیک و فانتزی بنر مهد کودک

 


دانلود psd بنر مهد کودک , طرح لایه باز بنر پیش دبستانی , وکتور کودک , بنرلایه باز , طرح لایه باز پیش دبستانی , بنر مهد کودک و پیش دبستانی , دانلود بنر لایه باز پیش دبستانی , بنر لایه باز مهد کودک , دانلود بنر مهد کودک , طرح بنر مهد کودک , بنر پیش دبستانی , بنر تبلیغاتی مهد کودک , بنر مهد کودک , طرح بنر مهد کودک , طرح بنر پیش دبستانی , پیش دبستانی , طرح لایه باز بنر مهد کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325