طرح لایه باز بنر پل یادواره شهدا

شناسه مطلب : 441519
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :75 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز یادواره شهدا

یادواره شهدا، یکی از مراسم مهم و پرمعنایی است که در اکثر فرهنگ‌ها و اجتماعات، به یاد و تجدید خاطره شهدا و شهیدان گذشته می‌پردازد. این مراسم، فرصتی است برای ابراز احترام و قدردانی از تضحیات شهدا و تثبیت ارزش‌هایی از قبیل ایمان، شهامت و ایثارگرایی در جامعه. همچنین، این مراسم به عنوان یک فرصت برای تحکیم وحدت و همبستگی مردم و افزایش ارتباط بین اعضای جامعه شناخته می‌شود.

چاپ بنرهای مرتبط با یادواره شهدا، نقش بسیار مهمی در جذب توجه مردم و افزایش حضور آن‌ها در این مراسم‌ها دارد. این بنرها معمولاً شامل تصاویری از شهدا، اشعار و نقل قول‌هایی از رهبران و شخصیت‌های برجسته، و پیام‌هایی درباره ارزش‌ها و ایده‌هایی که شهدا برای آنها فداکاری کرده‌اند، می‌شوند. این بنرها احساس ارتباط مردم با موضوع را تقویت کرده و آن‌ها را به حضور فعال‌تر و مشارکت در این مراسم‌ها تشویق می‌کنند.

بنرهای چاپی، علاوه بر ایجاد حس هویتی و ارتباطی، می‌توانند به عنوان ابزاری برای آموزش و توجیه عمومی نیز استفاده شوند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی درباره اهمیت حفظ ارزش‌های شهدا، حفظ وحدت و انسجام ملی، و ایجاد فضایی از احترام و قدردانی نسبت به شهدا منتقل کنند. به این ترتیب، چاپ بنرهای مرتبط با یادواره شهدا، به تقویت ارتباط مردم با ارزش‌ها و ایده‌هایی که شهدا به آنها ایمان داشتند و برای آنها فداکاری کردند، کمک می‌کند و نقش مهمی در حفظ و ترویج این ارزش‌ها در جامعه دارد.

طرح بنر یادواره شهدا، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر یادواره شهدا

طرح بنر یادواره شهدا شامل: تایپوگرافی شهیدان زنده اند ، تصویر مناسب ،متن مرتبط با یادواره شهدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی یادواره شهدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یادواره شهدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر یادواره شهدا

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               75 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یادواره شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر یادواره شهدا
  • استفاده مناسب از تصویر مناسب در طراحی بنر یادواره شهدا
  • استفاده از تایپوگرافی شهیدان زنده اند در طرح بنر یادواره شهدا

 


طرح بنر یادواره شهدا , تصویر شهدا , بنر یادواره شهدا , شهدای مدافع حرم , بنر اطلاع رسانی یادواره شهدا , بنر شهدای شاخص , طرح بنر یادواره شهدای مدافع حرم , طرح بنر شهدا , بنر یادمان شهدا , یادواره شهدا , طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , تایپوگرافی شهیدان زنده اند , دانلود طرح بنر یادواره شهدا , یادواره شهدای مدافع حرم , بنر شهدا , بنر اطلاع رسانی , شهدای دفاع مقدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325