طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 443823
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :149 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت امام رضا (ع)

ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رویدادی است که در تاریخ ۱۷ ذی‌القعده جشن گرفته می‌شود و مسلمانان این روز را به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگترین روزهای تاریخی و اسلامی خود احترام می‌گذارند. امام رضا (ع) با علم، عمل، مهربانی و دانش، نمادی از بزرگواری و فضیلت است که با تعالیم اخلاقی و دینی خود، همواره راهنمای مسلمانان بوده است و هست.

چاپ بنر به مناسبت روز ولادت امام رضا (ع) دارای تأثیر بسیار مهمی در افزایش آگاهی و ارتقاء شناخت از شخصیت و ارزش‌های ایشان است. بنرهایی که به این مناسبت چاپ می‌شوند، با انتشار پیام‌های معنوی و اخلاقی، مردم را به پرداختن به زندگی و اعمال خود به‌صورت متفکرانه و با توجه به آموزه‌های امام رضا (ع) دعوت می‌کنند. این بنرها با نقل از حکمت‌ها و توصیه‌های امام رضا (ع)، به مردم انگیزه می‌دهند تا برای بهبود جامعه و اجتماع خود، از ارزش‌های علوی بهره‌مند شوند.

بنرهایی که به مناسبت ولادت امام رضا (ع) نصب می‌شوند، فراتر از جشن و شادی، یک فرصت تأمل و اندیشه برای مردم فراهم می‌کنند. این بنرها با ابراز ارادت و احترام به امام رضا (ع)، مردم را به رسالت و ماموریت او در اصلاح انسانیت و جامعه یادآوری می‌کنند و آنان را به دنبال کردن مسیر رشد و پیشرفت روحی و اخلاقی که امام رضا (ع) به آن‌ها ترغیب می‌کند، تشویق می‌کنند.

بنر  ولادت امام رضا (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

طرح بنر ولادت امام رضا (ع) شامل: تایپوگرافی یا رضا ، طرح گل و تذهیب و متن گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام رضا (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام رضا (ع)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ،  سفید

سایز:                              149 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر ولادت امام رضا (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تذهیب و تایپوگرافی یا رضا در طرح بنرولادت امام رضا (ع)

امام هشتم , سالروز میلاد امام رضا , بنر ولادت امام رضا , گل , بنر لایه باز ولادت امام رضا , دانلود بنر روز میلاد امام رضا , بنر سالروز میلاد امام رضا , دانلود طرح بنر ولادت امام رضا , سالروز ولادت امام رضا , تایپوگرافی یا رضا , تولد امام رضا , طرح بنر ولادت امام رضا , بنر میلاد امام رضا , گل , بنر ولادت امام رضا (ع) , طرح بنر میلاد امام رضا , طرح بنر مراسم ولادت امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , ثامن الائمه , امام رضا , بنر سالروز ولادت امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , بنر روز میلاد امام رضا , ولادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325