طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه (س)

شناسه مطلب : 441700
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :178 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر وفات حضرت خدیجه (س)

رحلت حضرت خدیجه (سلام الله علیها)، همسر گرامی پیامبر اسلام، یکی از رویدادهایی است که عمیق‌ترین تأثیر را بر فرهنگ و اجتماع اسلامی گذاشته است. این حادثه، نه تنها نشانه از از دست دادن یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ اسلام است، بلکه به عنوان یک فرصت برای یادآوری میراث ارزشمند و انسانی حضرت خدیجه و تأکید بر اهمیت و تأثیرگذاری او بر جامعه اسلامی بیان می‌شود.

چاپ بنرهایی به مناسبت رحلت حضرت خدیجه، ابزاری قدرتمند برای ارتقاء آگاهی عمومی درباره این حادثه تاریخی مهم است. این بنرها نقشی اساسی در یادآوری اهمیت و تأثیرگذاری حضرت خدیجه دارند و به مردم فرصت می‌دهند تا با یادگیری از زندگی و اندیشه‌های این بزرگوار، الگویی برای زندگی متعالی و معنوی را درک کنند.

علاوه بر این، بنرهای مربوط به رحلت حضرت خدیجه، می‌توانند به تقویت ارتباط مسلمانان با مباحث دینی و اخلاقی کمک کنند. این بنرها با نشان دادن ارزش‌ها، اخلاق و انگیزه‌هایی که حضرت خدیجه در دل اسلام به وجود آورده است، می‌توانند افراد را به تأمل و تأثر از زندگی این بزرگوار دعوت کنند و آنها را به تقویت ایمان و عمل به اصول دینی و اخلاقی وادار سازند.

طرح بنر لایه باز با موضوع رحلت حضرت خدیجه، با زمینه سبز و تایپوگرافی "خدیجه مادر امت"، یکی از رویکردهای زیبا و معناپردازی است که می‌تواند به نمایش گذاشتن ارزش‌های معنوی و اخلاقی این بزرگوار اسلامی کمک کند. رنگ سبز در این طرح، نمادی از زندگی، شادابی و حیات است که با شخصیت پر ارزش حضرت خدیجه هماهنگی دارد. همچنین، تایپوگرافی "خدیجه مادر امت" باعث تأکید بیشتر بر نقش ویژه و بزرگ این زن بزرگوار در تاریخ اسلام می‌شود.

بنر لایه باز با زمینه سبز و تایپوگرافی "خدیجه مادر امت" می‌تواند ارزش‌ها و مکتب‌های اخلاقی حضرت خدیجه را به خوبی به تصویر بکشد. این طرح می‌تواند یک احساس امید، شادابی و تواضع را در مخاطبان ایجاد کند و آنها را به فکر و تأمل در زندگی و اخلاق حضرت خدیجه و سیره ایشان ترغیب کند.

این طرح بنر لایه باز، فرصتی مناسب برای تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و اخلاقیاتی که حضرت خدیجه نماینده آن بوده، می‌باشد. از طریق این بنرها می‌توان پیام‌های مهم اخلاقی و دینی را به افراد منتقل کرده و آنها را به عمل به اصول دینی و اخلاقی وادار ساخت. همچنین، با استفاده از این بنرها می‌توان به تقویت ارتباط مسلمانان با مباحث دینی و اخلاقی کمک کرد و آنها را به تعمق و تأمل در ارزش‌ها و انگیزه‌های این بزرگوار دعوت نمود.

بنر وفات حضرت خدیجه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر وفات حضرت خدیجه شامل:تذهیب و نقوش مذهبی ، تایپوگرافی خدیجه مادر امت ، متن تسلیت وفات حضرت خدیجه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات حضرت خدیجه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات حضرت خدیجه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               178 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر وفات حضرت خدیجه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی و  تایپوگرافی خدیجه مادر امت در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

پوستر وفات حضرت خدیجه (س) , دانلود بنر وفات حضرت خدیجه , سالروز وفات حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه (س) , طرح بنر رحلت حضرت خدیجه , خدیجه , تایپوگرافی خدیجه مادر امت , بنر لایه باز , بنر تسلیت وفات حضرت خدیجه , رحلت حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه , بنر تسلیت حضرت خدیجه , وفات حضرت خدیجه کبری (س) , وفات حضرت خدیجه , بنر وفات حضرت خدیجه دهم رمضان , بنر رحلت حضرت خدیجه کبری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325