طرح لایه باز بنر هفته سربازان گمنام psd

شناسه مطلب : 413192
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سربازان گمنام

هفته سربازان گمنام امام زمان یکی از مناسبت‌های مهم دینی در فرهنگ اسلامی است. این هفته به یاد خدمات و تلاش‌های سربازانی است که در جهاد و سلامت‌بخشی به کشور و جامعه شرکت کردند و به طور ناخواسته در مقابله با دشمنان اسلامی جان خود را از دست دادند. با چاپ بنر برای این مناسبت، می‌توانیم به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر، از خدمات سربازان گمنام یاد کنیم و از آنان تجلیل کنیم.

چاپ بنر برای هفته سربازان گمنام امام زمان، می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در جامعه عمل کند. با نصب این بنر در محل‌های عمومی مانند خیابان‌ها، پارک‌ها و مساجد، می‌توانیم به همگان پیامی از ارزش سربازی و خدمت به کشور و جامعه ارائه دهیم و آنان را به خدمت به کشور و مردم تشویق کنیم.

علاوه بر این، چاپ بنر برای هفته سربازان گمنام امام زمان، می‌تواند به عنوان یک وسیله برای تقویت ارتباطات اجتماعی و نیز ایجاد همبستگی و اتحاد در جامعه مفید باشد. با نصب این بنر در محل‌های عمومی و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی مربوط به این هفته، می‌توانیم افراد را به همدیگر نزدیکتر کنیم و از این طریق، برای افزایش همبستگی و اتحاد در جامعه اقدام کنیم.

بنابراین، چاپ بنر برای هفته سربازان گمنام امام زمان یک روش بسیار موثر برای نمایشاینکه از جوانی به عنوان سرباز مخفی به خدمت پرداخته‌اند و همواره در صحنه‌های مختلف جهادی حضور یافته‌اند. این بنر می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر در جامعه ما عمل کند و با یادآوری خدمات سربازان گمنام، ما را به خدمت به کشور و جامعه تشویق کند.

بنابراین، چاپ بنر برای هفته سربازان گمنام امام زمان، یک روش موثر و مناسب برای نمایش ارزش‌های اسلامی و جهادی است. این بنر می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر در جامعه عمل کند و با یادآوری خدمات سربازان گمنام، ما را به خدمت به کشور و جامعه تشویق کند. همچنین، از طریق نصب این بنر در محل‌های عمومی و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی، می‌توانیم همبستگی و اتحاد در جامعه را تقویت کرده و افراد را به همدیگر نزدیکتر کنیم.

استند لایه باز هفته سربازان گمنام امام زمان با زمینه آبی و تصویر درخت سرو و پرچم ایران، یکی از طرح‌های زیبا و مناسب برای نمایش ارزش‌های مرتبط با این مناسبت است. این استند معمولاً در محل‌های عمومی مانند خیابان‌ها، پارک‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی ورزشی نصب می‌شود و به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر در جامعه، از خدمات سربازان گمنام یاد می‌کند.

زمینه آبی استند، به عنوان رنگ پرچم ایران، نماد صلابت و امید است و با این که یکی از رنگ‌های سربازی نیست، با موضوع این مناسبت سازگاری دارد. همچنین، تصویر درخت سرو به عنوان نمادی از قدرت، پایداری و پرچم ایران به عنوان نمادی از ملت و دولت ایران، در استند لایه باز هفته سربازان گمنام امام زمان به کار رفته‌اند.

با نصب استند لایه باز هفته سربازان گمنام امام زمان با زمینه آبی و تصویر درخت سرو و پرچم ایران در محل‌های عمومی، می‌توانیم به همگان پیامی از ارزش سربازی و خدمت به کشور و جامعه ارائه دهیم و آنان را به خدمت به کشور و مردم تشویق کنیم.

همچنین، استند لایه باز هفته سربازان گمنام امام زمان با زمینه آبی و تصویر درخت سرو و پرچم ایران، می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در جامعه عمل کند. با نصب این استند در محل‌های عمومی مانند خیابان‌ها، پارک‌ها و مساجد، می‌توانیم به همه‌ی افراد پیامی از ارزش سربازی و خدمت به کشور و جامعه ارائه دهیم و آنان را به خدمت به کشور و مردم تشویق کنیم.

با استفاده از استند لایه باز هفته سربازان گمنام امام زمان با زمینه آبی و تصویر درخت سرو و پرچم ایران، می‌توانیم به عنوان یک وسیله برای تقویت ارتباطات اجتماعی و نیز ایجاد همبستگی و اتحاد در جامعه مفید باشیم. با نصب این استند در محل‌های عمومی و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی مربوط به این هفته، می‌توانیم افراد را به همدیگر نزدیکتر کنیم و از این طریق، برای افزایش همبستگی و اتحاد در جامعه اقدام کنیم.

بنابراین، استند لایه باز هفته سربازان گمنام امام زمان با زمینه آبی و تصویر درخت سرو و پرچم ایران، یک روش موثر برای نمایش ارزش‌های اسلامی و جهادی است. این استند می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر در جامعه عمل کند و با یادآوری خدمات سربازان گمنام، ما را به خدمت به کشور و جامعه تشویق کند. همچنین، از طریق نصب این استند در محل‌های عمومی و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی، می‌توانیم همبستگی و اتحاد در جامعه را تقویت کرده و افراد را به همدیگر نزدیکتر کنیم.

طرح بنر هفته سربازان گمنام ، توسط تیم با تجربه پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر گرامیداشت هفته سربازان گمنام

طرح بنر  بنر ولادت امام مهدی (عج)  شامل: تصویر قاب عکس ، تصویر سرباز گمنام ،درخت سرو ، پرچم ایران و متن گرامیداشت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر هفته سربازان گمنام

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر هفته سربازان گمنام
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید و آبی با طرح بنر هفته سربازان گمنام
  • استفاده مناسب از  در طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت پرچم ایران و درخت سرو در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر هفته سربازان گمنام

طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح بنر میلاد امام مهدی , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر میلاد امام مهدی , بنر هفته سربازان گمنام , طرح بنر نیمه شعبان , نیمه شعبان , بنر ولادت امام زمان , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , سربازان گمنام امام زمان , بنر نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر هفته سربازان گمنام , طرح بنر هفته سربازان گمنام , طرح بنر سربازان گمنام امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325