طرح لایه باز بنر هشتی تعمیرگاه خودرو

شناسه مطلب : 417226
ابعاد :100 در 70 سانتی متر
رزولیشن :150 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :64 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر هشتی تعمیرگاه خودرو

تبلیغات و چاپ بنر در شغل مکانیکی اتومبیل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اولین تاثیر آن افزایش تعداد مشتریان است. با این کار به راحتی می‌توان بیشترین تعداد مشتریان را جذب کرد و نام مکانیکی را در بازار ترویج داد. با این کار مشتریان قادر خواهند بود به دنبال اطلاعات بیشتر درباره خدماتی که شما ارائه می‌دهید بگردند و شما را با سایر رقبا مقایسه کنند.

دومین تاثیری که تبلیغات و چاپ بنر در این حوزه دارد، افزایش شناخت برند است. با ایجاد شناخت برند در بازار، شما می‌توانید نام خود را به خوبی در اذهان مشتریان جا بیافرانید و به ایجاد اعتماد بین مشتریان و شما کمک کنید. همچنین با برندسازی، مشتریان به راحتی می‌توانند به شما ارجاع دهند و دوستان و آشنایان خود را به شما معرفی کنند. این بیان می‌تواند به عنوان یک نوع بازاریابی ورودی باشد که برای جذب مشتریان جدید به کار می‌رود.

سومین تاثیر، افزایش فروش است. با استفاده از تبلیغات و چاپ بنر می‌توانید محصولات و خدمات خود را به راحتی به مشتریان معرفی کنید و آنها را به خرید محصولات شما تشویق کنید. این به شما کمک می‌کند تا در برابر رقبای خود تقویت شوید و باعث افزایش درآمد و سود شما خواهد شد.

در کل، تبلیغات و چاپ بنر به شما کمک می‌کند که شناخت برند خود را بالا ببرید، تعداد مشتریان را افزایش دهید .

 

طرح بنر هشتی تعمیرگاه خودرو جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هشتی مکانیکی خودرو

طرح بنر هشتی تعمیرگاه خودرو شامل: تصویر اتومبیل ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

طرح بنر تعمیرگاه ، بنر تعمیرگاه خودرو ، بنر تعمیرگاه اتومبیل ،تعمیرگاه خودرو ، طرح بنر لایه باز تعمیر گاه خودرو

 

مشخصات فنی طرح بنر هشتی لایه باز تعمیرگاه

ابعاد:                                100 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          150 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               64 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر تعمیرگاه اتومبیل
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 
  • استفاده از تصویر با کیفیت ماشین در طرح بنر تعمیرگاه اتومبیل

بیلبورد مکانیکی , طرح psd , بیلبورد تعمیرگاه اتومبیل , تصویر خودرو , دانلود بنر مکانیکی , بنر هشتی تعمیرگاه , سرویسکاری , بنر تعمیرگاه اتومبیل , بنر مکاینک اتومبیل , ماشین , طرح تراکت تعمیرگاه , بنر تعمیرگاه ماشین , طرح لایه باز , بنر سردر مغازه مکانیکی , جلوبندی , بنر تعمیرگاه اتومبیل , مکانیکی , بنر مکانیکی , تعمیرگاه , بنر اتوسرویس , بنر هشتی , طرح تبلیغاتی , طرح بنر مکانیکی , تعمیرگاه اتومبیل , تصویر اتومبیل , بنر هشتی مکانیکی , تعمیرگاه ماشین , بیلبورد تعمیرگاه اتومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325