طرح لایه باز بنر هشتی آش و حلیم فروشی

شناسه مطلب : 441668
ابعاد :100 در 70 سانتی متر
رزولیشن :150 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر هشتی آش و حلیم

تبلیغات و چاپ بنر برای شغل آش فروشی تاثیرات بسیار مهمی دارند. این صنعت یکی از صنایعی است که وجودش به بیشتر کسب و کارهای مواد غذایی ضروری است. تبلیغات می‌تواند به آش فروشان کمک کند تا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنند و مشتریان فعلی را حفظ کنند.

استفاده از بنرها و تبلیغات چاپی می‌تواند به آش فروشان کمک کند تا به گسترش شناخت بیشتری در محله یا منطقه‌ای که فعالیت می‌کنند، برسند. بنرها می‌توانند جذابیت بصری داشته باشند و پیام مهم فروشنده را به مخاطبان منتقل کنند. به طور مثال، یک بنر جذاب با تصویر آش‌های لذیذ می‌تواند توجه مشتریان جدید را به خود جلب کند و آن‌ها را به تجربه آش‌های خوشمزه فروشنده وادار کند.

علاوه بر این، تبلیغات و چاپ بنر می‌تواند به آش فروشان کمک کند تا در رقابت با سایر رقبا بهتر عمل کنند. با نمایش مزایای خود و ارائه پیشنهادات ویژه از طریق بنرها، می‌توانند مشتریان را به سمت خود جذب کنند و موفقیت بیشتری را در بازار به دست آورند. به طور کلی، تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای رشد و توسعه کسب و کار آش فروشی‌ها عمل کنند.

تراکت‌های با زمینه سبز و عکس آش می‌توانند یک ابزار بسیار موثر برای تبلیغات آش فروشی باشند. این تراکت‌ها اغلب به عنوان یک وسیله جذاب و قابل توجه برای جلب توجه مخاطبین در محیط‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این تراکت، استفاده از زمینه سبز می‌تواند تصویر آش‌های تازه و سالم را در ذهن مخاطبان تقویت کند و ایجاد ارتباط با مفهوم سلامت و تازگی داشته باشد.

لایه باز تراکت با زمینه سبز و عکس آش می‌تواند شامل چندین عنصر باشد که متناظر با نیازهای آش فروشی و مخاطبانش است.

  1. عنوان و شعار: ابتدا در لایه باز تراکت، عنوان جذاب و شعاری مشترک با آش فروشی‌تان قرار دهید، این شعار باید با تاکید بر کیفیت و خواص سالم و خوشمزه بودن آش‌های شما باشد.

  2. عکس آش: در بخش مربوط به عکس، یک تصویر با کیفیت از آش‌های مختلفی که در فروشی شما موجود هستند، قرار دهید. این عکس باید تمیز و جذاب باشد و تشویق کننده به تجربه آش‌های شما برای مخاطبان باشد.

  3. منوی آش: در لایه باز تراکت، یک بخش برای نمایش منوی آش‌های موجود در فروشی خود ایجاد کنید. هر آش با نام و توضیحات کوتاه و جذاب معرفی شود تا مخاطبان بتوانند انتخاب خود را بهتر انجام دهند.

  4. اطلاعات تماس: حتماً اطلاعات تماس فروشی‌تان را در لایه باز تراکت قرار دهید. این اطلاعات می‌تواند شامل آدرس فروشی، شماره تلفن، وب‌سایت و حتی لینک به صفحات شبکه‌های اجتماعی شما باشد.

  5. پیشنهاد ویژه: در پایان تراکت، یک بخش برای ارائه پیشنهاد ویژه یا تخفیف به مشتریان جدید یا مشتریان وفادار قرار دهید. این پیشنهاد می‌تواند به عنوان یک انگیزه برای مراجعه به فروشی شما عمل کند و باعث افزایش فروش شود.

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که لایه باز تراکت شما شامل فضای کافی برای افزودن متن، تصاویر و سایر اجزای مورد نیاز است تا به آسانی بتوانید آن را ویرایش و به روزرسانی کنید.

طرح هشتی آش و حلیم، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هشتی آش و حلیم

طرح بنر آشکده شامل: عکس با کیفیت ظرف آش ،عکس با کیفیت ظرف حلیم، حلیم، آش، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر  هشتی آش و حلیم

ابعاد:                                100 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          150 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر هشتی آشکده
  • همنشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت  ظرف آش و حلیم که مناسب با طرح بنر لایه باز آشکده
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

بنر آش کده و حلیم , بنر هشتی , هشتی آش و حلیم , آش کده , PSD , بنر لایه باز آشکده , آشکده , بنر حلیم و آش , بنر هشتی آش و حلیم , آش , بنر لایه باز , طرح لایه باز , حلیم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325