طرح لایه باز بنر منوی رستوران

شناسه مطلب : 439669
ابعاد :1920 در 1080 پیکسل
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر منوی آشپزخانه و رستوران

تبلیغات و چاپ بنر در صنعت رستوران‌ها نقش بسیار بزرگی در جلب مشتریان و افزایش شناخت برند دارند. ابتدا، تبلیغات موثر به رستوران‌ها این امکان را می‌دهند تا منوی خود و تخفیفات ویژه را به گستره‌ی وسیعی از مخاطبان اطلاع‌رسانی کنند. از طریق رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، رستوران‌ها می‌توانند به یک جمعیت گسترده دست یابند و ارتباط مستقیم با مشتریان خود را تقویت کنند.

در ادامه، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار بصری قدرتمند می‌توانند هویت بصری رستوران را تعیین کنند و جذابیت بیشتری را برای مشتریان ایجاد کنند. تصاویر طعام لذیذ، دکوراسیون داخلی منحصر به فرد یا حتی تصاویر از مهمانان خوشحال و خوش‌گذران می‌توانند اثرات مثبتی بر روی تصمیم‌گیری مشتریان در مورد انتخاب رستوران داشته باشند. بنرها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی قابل حمل نیز می‌توانند به سهولت در نقاط استراتژیک شهری قرار گیرند و مردم را به سمت رستوران هدایت کنند.

در نهایت، تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در رستوران‌ها بر افزایش فروش و جذب مشتریان جدید بسیار چشم‌گیر است. با ارتقاء نام و شناخت برند، رستوران‌ها می‌توانند بازار خود را گسترش دهند و در رقابت با رستوران‌های دیگر به تجربه خوبی از خدمات غذایی و محیط دلنشین دست یابند.

تصمیم به طراحی لایه باز بنر رستوران با زمینه قهوه‌ای و عکس جوجه می‌تواند به برند یک هویت گرم و دلنشین بخشد. این رنگ گرم و آرامش‌بخش به خصوص در رستوران‌هایی که برنامه دارند خدمات خود را با غذاهایی دلچسب و آرامش‌بخش ارائه دهند، بسیار مناسب است. با استفاده از لایه باز، طراحان می‌توانند به راحتی تنظیمات رنگی را تغییر داده و آن را با موضوعات مختلف مثل فصول متناسب کنند.

عکس جوجه به عنوان یک المان زنده و دلنشین بر روی بنر قرار گرفته، می‌تواند نمادی از تازگی و خواص طبیعی محصولات رستوران باشد. این تصویر به مشتریان اطمینان می‌دهد که غذاها از مواد تازه و با کیفیت تهیه شده‌اند. عکس جوجه باعث ترغیب مشتریان به امتحان غذاهای مختلف مرتبط با گوشت مرغ می‌شود و به طور غیرمستقیم افزایش فروش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

استفاده از فونت‌های خوانا و جذاب در بنر، اطلاعات را به صورت واضح و زیبا نشان می‌دهد. در این لایه باز، متن‌ها به راحتی قابل ویرایش هستند و می‌توانند به زبان‌های مختلف تغییر یابند. اطلاعات مانند نام رستوران، نشانی، شماره تلفن و وب‌سایت می‌تواند به آسانی با ویرایش لایه‌ها به‌روزرسانی شود.

در نهایت، لایه باز این امکان را به طراحان می‌دهد تا با تغییرات در المان‌ها و تنظیمات گوناگون، بنر را به سلیقه مشتریان و نیازهای بازار تطبیق دهند. این انعطاف‌پذیری در طراحی به ایجاد بنرهای مؤثر و جذاب کمک می‌کند که توجه مشتریان را به سمت رستوران جلب کند.

طرح بنر لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این دسته از رستوران ها طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر منوی آشپزخانه و غذا خوری

طرح بنر رستوران شامل:عکس با کیفیت غذای ایرانی ، جوجه ،  وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر غذا خوری

ابعاد:                                1920 در 1080 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رستوران
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر
  • استفاده از عکس باکیفیت جوجه در طرح بنر رستوران می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل کبابی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح بنر

بنر لایه باز آشپزخانه , بنر لایه باز رستوران و کبابی , بنر غذا خوری , بنر کترینگ , طرح بنر , بنر رستوران غذای ایرانی , بنر کترینگ , بنر لایه باز , غذای آماده , طرح لایه باز بنر رستوران , طرح بنر رستوران , صفحه نمایش , بنر آشپزخانه , غذاخوری , طرح لایه باز بنر آشپزخانه , بنر لایه باز رستوران , بنر منوی رستوران , طرح بنر کترینگ , منو , کترینگ , طرح بنر منوی رستوران , بنر , طرح لایه باز بنر منوی رستوران , طرح بنر غذا خوری , طرح لایه باز بنر غذا خوری , نمایشگر , مانیتور , رستوران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325