طرح لایه باز بنر مراسم دعای ندبه

شناسه مطلب : 426897
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :117 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر مراسم دعای ندبه

دعای ندبه، یکی از مراسم مذهبی در اسلام است که به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع)، یا همان امام حسن مجتبی بن علی بن موسی الرضا (ع)، به جا آمده است. این مراسم به طور عمومی در روز جمعه و شبهای پنج‌شنبه، قبل از نماز جمعه به صورت جمعی در مساجد و حسینیه‌ها اقامه می‌شود. در این مراسم، اشعاری با مضامین اعتکاف و بندگی و همچنین سخنرانی‌هایی در مورد سیره و شخصیت امام حسن عسگری (ع) ارائه می‌شود. این مراسم با هدف یادآوری عبرت‌ها و معارف اسلامی و نیز نیایش و التماس آمرزش برای گناهان انسان‌ها اقامه می‌شود.

چاپ بنر برای این موضوع، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌تواند نقش مهمی در جذب مردم و اطلاع‌رسانی درباره مراسم دعای ندبه داشته باشد. با چاپ بنرها و نصب آن‌ها در نقاط مختلف شهر، مردم با اطلاع از زمان و مکان اقامه این مراسم مذهبی، به راحتی می‌توانند شرکت کنند و در این مراسم معنوی شریک باشند. همچنین، بنرهای زیبا و جذاب، با استفاده از نقوش و نوشته‌های مناسب، می‌توانند بیشترین تأثیر را در جلب توجه عمومی داشته باشند و افراد را به شرکت در این مراسم دعوت کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرها به وسیله انتشار نقوش و تصاویر مربوط به امام حسن عسگری (ع)، می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان داشته باشد. از طریق تصاویری از حرم مطهر امام حسن عسگری (ع)، عکس‌های ایشان و مطالب مرتبط با زندگی امام، افراد را به مشارکت در مراسم دعای ندبه ترغیب کرده و در اثر این تأثیرگذاری، افراد به سادگی تصمیم به شرکت در این مراسم می‌گیرند. از این رو، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار موثر در ترویج و اطلاع‌رسانی درباره مراسم دعای ندبه در جامعه اسلامی به حساب می‌آید.

 

طرح بنر لایه باز مراسم دعای ندبه ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز مراسم دعای ندبه

طرح بنر مراسم دعای ندبه شامل: تذهیب ، طرح گل و عناصر مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر مراسم دعای ندبه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر مراسم دعای ندبه، بنر مراسم دعای ندبه، بنر لایه باز مراسم دعای ندبه ، بنر مناسبتی، 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مراسم دعای ندبه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               117 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر مراسم دعای ندبه
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید  و آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تذهیب در طرح بنر مراسم دعای ندبه
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر مراسم دعای ندبه , بنر دعای ندبه , بنر مراسم مذهبی , بنر مراسم دعای ندبه , مراسم دعای ندبه , طرح بنر مراسم دعای ندبه , بنر اطلاع رسانی دعای ندبه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325