طرح لایه باز بنر محرم

شناسه مطلب : 424820
ابعاد :700 در 105 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :95 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر ماه محرم

ماه محرم یکی از ماه‌های مقدس برای جامعه مسلمانان شیعه است که به ویژه در ایران و برخی کشورهای اسلامی با تفریح و عزاداری های مذهبی همراه است. ماه محرم به خصوص در روز عاشورا که دهم ماه محرم است، به عنوان روزی تلخ و اندوهناک شناخته می‌شود. در این روز، امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یارانش در نبردی نابرابر با لشکر یزید بن معاویه کشته شدند.

در این روزها، در شهرها و روستاهای مختلف برخی از مساجد و حسینیه‌ها بنرها و پوسترهای عزاداری نصب می‌شود. این بنرها، از طریق نوشته‌ها و تصاویری که بر روی آنها قرار داده می‌شود، شعارها و نمادهای مرتبط با این روز مقدس را منتقل می‌کنند. تاثیر بنرها و پوسترهای عزاداری در ماه محرم این است که جامعه از وقوع این حادثه تاریخی آگاه می‌شود و در جشنواره‌ها و مراسم عزاداری مشارکت می‌کند.

بنرها و پوسترهای عزاداری برای جامعه محلی اهمیت بسیاری دارند، زیرا از طریق آنها اطلاعات درباره زمان، مکان و برنامه‌های مراسم عزاداری در این ماه به اطلاع عمومی می‌رسد. همچنین، این بنرها باعث می‌شوند تا افراد بیشتر در جشنواره‌ها و مراسم شرکت کنند و از این راه، ارتباط اجتماعی و احساس انسجام در بین اعضای جامعه تقویت می‌شود.

بنابراین، چاپ بنرها و پوسترهای عزاداری در ماه محرم تاثیر مهمی در ترویج فرهنگ عزاداری و حمایت از جشنواره‌ها و مراسم مربوطه دارد. این بنرها باعث می‌شوند تا جامعه به طور کلی با اهمیت این ماه مقدس آشنا شود و همچنین اعضای جامعه را برای شرکت فعال در فعالیت‌ها و مراسم عزاداری ترغیب کند.

 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر پل محرم

طرح بنر  پل عابر پیاده محرم شامل:  تذهیب و متن مرتبط با ایام سوگواری محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                700 در 105 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               95 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و کرم با طرح بنر
  • استفاده مناسب از متن مرتبط با ایام عزاداری محرم در طرح بنر پل عابر ایام عزاداری محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر پل عابر محرم
  • استفاده از نقوش مذهبی در زمینه بنر

محرم , بنر پل عابر پیاده , طرح بنر ماه محرم , بنر تسلیت محرم , بنر پل ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر پل عابر پیاده ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , کادر اسلیمی , بنر ماه محرم , ماه محرم , دانلود بنر محرم , طرح بنر ایام محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر پل , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , دانلود بنر لایه باز محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر پل عابر پیاده محرم , طرح بنر پل ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , بنر عاشورا , بنر عزاداری محرم , بنر ماه محرم , تذهیب , بنر لایه باز محرم , بنر محرم , کادر تذهیب , بنر ایام سوگواری محرم , اسلیمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325