طرح لایه باز بنر فست فود و سوخاری

شناسه مطلب : 443846
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر فست فود

تبلیغات و چاپ بنر در صنعت فست فود نقش بسزایی در جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و ارتقاء شناخت برند دارند. این صنعت، از رقابت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل محیط رقابتی فشرده، استفاده از تبلیغات برای جلب توجه مشتریان بسیار ضروری است.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در فست فود، جذب مشتریان جدید است. با استفاده از بنرهای جذاب و متنوع در مکان‌های پرتردد شهری و نزدیکی به رستوران، می‌توان مخاطبان جدید را به سمت رستوران جلب کرد و آنها را به تجربه کردن غذاهای ارائه شده تشویق کرد.

دومین تأثیر، افزایش فروش و درآمد است. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی متنوع و جذاب، می‌توان بهترین پیام‌ها و تخفیف‌های موجود را به مشتریان ارائه داد و آن‌ها را به سفارش غذا از رستوران ترغیب کرد. این اقدام بهبود درآمد رستوران را به همراه دارد و از طریق افزایش فروش، به رشد و توسعه کسب‌وکار کمک می‌کند.

سومین تأثیر، ارتقاء شناخت برند است. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی با طراحی حرفه‌ای و ارائه پیام‌های متنوع، رستوران می‌تواند شناخت برند خود را افزایش داده و در ذهن مشتریان تثبیت کند. این امر موجب افزایش اعتماد مشتریان به رستوران می‌شود و می‌تواند راهی برای تکراری شدن خریدها و افزایش وفاداری مشتریان باشد.

طراحی یک لایه باز برای بنر فست فود با زمینه آبی و سفید و استفاده از عکس‌های جذاب فست فود می‌تواند به طراحی جذاب و موثری برای تبلیغات این نوع کسب‌وکار منجر شود. زمینه آبی و سفید باعث ایجاد حس تمیزی، صفا و آرامش می‌شود که با محیط رستوران فست فود هماهنگی دارد و به مشتریان اطمینان می‌دهد.

اولین تأثیر طراحی بنر با زمینه آبی و سفید برای فست فود، جلب توجه مشتریان است. رنگ آبی به عنوان نمادی از آرامش و صفا شناخته می‌شود که می‌تواند توجه مشتریان را به بنر جلب کرده و آنها را به خواندن پیام‌ها و مشاهده عکس‌ها ترغیب کند.

سپس، اضافه کردن عکس‌های جذاب از غذاها و محصولات فست فود به طراحی بنر می‌تواند شناخت برند را تقویت کند. عکس‌های با کیفیت و جذاب از غذاها می‌توانند تشویق مشتریان را به تجربه کردن غذاهای ارائه شده در رستوران فست فود کنند.

همچنین، اضافه کردن اطلاعات مهمی مانند نام رستوران، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت به بنر، به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی اطلاعات موردنیاز را بیابند و در صورت تمایل به سفارش غذا، به رستوران مراجعه کنند.

در نهایت، استفاده از فونت‌ها و طرح‌هایی که با رنگ‌ها و عکس‌های انتخابی هماهنگ باشند، به بنر جذابیت و زیبایی اضافه می‌کند. طراحی مناسب و جذاب می‌تواند به تأثیرگذاری بیشتر بر روی مشتریان کمک کند و باعث افزایش فراخوان برای سفارش غذاها از رستوران فست فود شود.

طرح بنر  فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز فست فود

طرح بنر فست فود شامل: تصویر مرغ سوخاری، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز فست فود

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مرغ کنتاکی در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

بنر فست فود , طرح بنر فست فود , بنر psd , مرغ سوخاری , بنر لایه باز فست فود , بیلبورد فست فود , طرح بنر فست فود , دانلود طرح psd , سوخاری , طرح لایه باز بنر فست فود , دانلود بنر فست فود , بنر مرغ سوخاری , طرح بنر فست فود , طرح بنر سوخاری , بنر لایه باز سوخاری , فست فود , کنتاکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325