طرح لایه باز بنر فروشگاه کولر و اسپیلت

شناسه مطلب : 445874
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنرسیستم سرمایشی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه کولر و سیستم سرمایشی می‌تواند به طریقی بسیار موثر به توسعه و رشد کسب و کار کمک کند. اولین تأثیر آن بر روی جذب مشتریان است. با استفاده از بنرهای با طراحی زیبا و جذاب که شامل اطلاعاتی مانند نوع محصولات، تخفیفات و خدمات پس از فروش باشند، می‌توان به راحتی توجه مشتریان را به خود جلب کرد. این بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش عمل کنند.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ بنر می‌تواند به افزایش شناخت برند فروشگاه کمک کند. با استفاده از بنرهایی که شامل لوگو، شعار و نام فروشگاه هستند، می‌توان به افزایش شناخت و آگاهی مشتریان درباره برند شما کمک کرد. این ارتقاء شناخت برند می‌تواند به تقویت اعتماد مشتریان و تشویق آن‌ها به انتخاب محصولات شما کمک کند.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ بنر در فروشگاه کولر و سیستم سرمایشی بر روی افزایش نرخ تبدیل است. با استفاده از بنرهای استراتژیک در مکان‌های پرتردد مانند خیابان‌های اصلی، مراکز خرید، مراکز تجاری و غیره، می‌توان به طور مستقیم به مشتریان هدف رسیده و آن‌ها را به عمل خرید ترغیب کرد. این بنرها می‌توانند به عنوان نقطه‌ی شروعی برای افزایش ترافیک مشتریان به فروشگاه شما عمل کنند و در نتیجه، به افزایش فروش و درآمد منجر شوند.

بنابراین، استفاده از تبلیغات و چاپ بنر به عنوان یک استراتژی موثر در توسعه کسب و کار فروشگاه کولر و سیستم سرمایشی می‌تواند به شما کمک کند تا جذب مشتریان بیشتری داشته باشید، شناخت برند خود را تقویت کنید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه کولر و اسپیلت

طرح بنر لوازم خانگی شامل:تصویر کولر ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر فروشگاه کولر

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فروشگاه کولر و اسپیلت
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت کولر در طراحی بنر
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر که مناسب شغل فروشگاه کولر و اسپیلت می باشد.

طرح بنر فروشگاه سیستم سرمایشی , اسپیلت , کولر , طرح بنر فروشگاه کولر , بنر فروشگاه کولر و اسپیلت , طرح بنر کولر آبی , بنر فروشگاه سیستم سرمایشی , بنر فروشگاه کولر , کولر آبی , بنر کولر آبی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325