طرح لایه باز بنر فروشگاه پوشاک زنانه

شناسه مطلب : 441225
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سایت فروشگاه پوشاک زنانه

طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یکی از روش‌های موثر برای جلب توجه کاربران و افزایش ترافیک به وب‌سایت است. این بنرها با امکان ویرایش آسان لایه‌ها و المان‌ها، به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهند تا طرح‌های مختلفی را برای تبلیغات خود ارائه دهند و با رنگ‌ها، متن‌ها، و تصاویر مختلف، بهترین پیام را برای مخاطبان خود منتقل کنند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای تبلیغات وب‌سایت‌ها به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و با انعطاف بیشتری، تغییرات لازم را در طرح بنر اعمال کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه به بازخورد و عملکرد بنرها، بهینه‌سازی‌های لازم را در طراحی انجام دهند و تبلیغات خود را بهبود بخشند.

بنرهای تبلیغاتی لایه باز می‌توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد هماهنگی بین تبلیغات آنلاین و آفلاین نیز مورد استفاده قرار گیرند. زیرا با ویرایش آسان و قابلیت تنظیم ابعاد و محتوا، می‌توانند به سادگی برای محیط‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، یا حتی بروشورها و جلدهای چاپی تنظیم شوند.

به طور کلی، طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یک روش هوشمندانه برای تبلیغات آنلاین است که انعطاف بیشتری را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را بهبود دهند و نتایج بهتری را بدست آورند.

عناصر طرح بنر سایت گالری پوشاک زنانه

طرح بنر سایت فروشگاه پوشاک زنانه شامل: تصویر با کیفیت مدل خانوم ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است.

 

مشخصات فنی طرح بنر سایت گالری پوشاک زنانه

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سایت مزون لباس زنانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح بنر سایت
  • طراحی بنر سایت با استفاده از  عکس با کیفیت پوشاک زنانه و لیبل و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و شیک طرح بنر سایت فروشگاه پوشاک زنانه
  • طراحی ساده و کاربردی بنر سایت پوشاک

بنر سایت لباس فروشی زنانه , بنر فروشگاه لباس مجلسی , طرح بنر لباس فروشی , بنر مشاغل , بنر سایت , طرح لایه باز , بنر لایه باز , طرح بنر گالری پوشاک زنانه , طرح لایه باز بنر سایت , بنر psd , طرح بنر سایت , بنر پوشاک زنانه , طرح بنر فروشگاه لباس مجلسی , اسلایدر لباس فروشی زنانه , بنر فروشگاه پوشاک زنانه , بنر مغازه لباس زنانه , طرح لایه باز بنر لباس فروشی , بنر لباس فروشی , بنر گالری پوشاک زنانه , اسلایدر , طرح اسلایدر , فروشگاه لباس مجلسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325