طرح لایه باز بنر فروشگاه ابزار یراق

شناسه مطلب : 448518
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر فروشگاه ابزار یراق

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه ابزار یراق تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری و افزایش فروش دارند.

بنرها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مقرون به صرفه و مؤثر، می‌توانند به صورت چشمگیری اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات فروشگاه را به نمایش بگذارند.

استفاده از بنرهای بزرگ و جذاب در محل فروشگاه، مناطق پرتردد و یا در نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت، باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه به سمت فروشگاه جذب شوند و از محصولات مختلف آن آگاهی پیدا کنند.

چاپ بنرهای تبلیغاتی با طراحی‌های خلاقانه و اطلاعات دقیق درباره تخفیف‌ها، محصولات جدید و ویژگی‌های خاص ابزار یراق، می‌تواند نقش مهمی در افزایش بازدید از فروشگاه داشته باشد.

بنرها به عنوان ابزارهای تبلیغاتی بصری، به خوبی قادرند توجه عابران و رانندگان را جلب کنند و پیام تبلیغاتی را به شکلی مؤثر منتقل کنند.

به‌خصوص در مناطقی که رقابت بین فروشگاه‌های ابزار یراق بالا است، داشتن بنرهای تبلیغاتی با کیفیت و جذاب می‌تواند فروشگاه را متمایز کرده و مزیت رقابتی ایجاد کند.

علاوه بر این، تبلیغات و چاپ بنر می‌تواند به تقویت برندینگ فروشگاه کمک کند.

بنرهای حرفه‌ای و با طراحی مناسب که لوگو، رنگ‌ها و سبک خاص فروشگاه را منعکس می‌کنند، می‌توانند هویت برند را در ذهن مشتریان تثبیت کنند.

این نوع تبلیغات نه تنها باعث افزایش فروش کوتاه‌مدت می‌شود، بلکه به ایجاد تصویر مثبت و ماندگار از فروشگاه در ذهن مشتریان کمک می‌کند، که در بلندمدت به وفاداری مشتریان و رشد پایدار کسب‌وکار منجر خواهد شد.

طرح بنر ابزار آلات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز ابزار آلات 

طرح بنر ابزار یراق شامل:

هم نشینی مناسب رنگ قرمز و مشکی در طرح بنر، تصویر ابزار آلات لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز ابزار فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، مشکی

سایز:                               86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر فروشگاه ابزار یراق
  • همنشینی مناسب رنگ های قرمز و مشکی استفاده شده و طرح بنر فروشگاه ابزار یراق
  • استفاده از عکس با کیفیت ابزار آلات مناسب با فروشگاه ابزار یراق
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

 


ابزار فروشی , بنر ابزار آلات , طرح بنر لایه باز ابزار یراق , طرح psd , طرح بنر ابزار فروشی , بنر ابزار آلات , ابزار آلات ساختمانی , بنر ابزار فروشی , طرح لایه باز , ابزارآلات صنعتی , بنر فروشگاه ابزار یراق , بنر فروشگاه ابزارآلات , بنر ابزار یراق , بنر فروشگاه ابزار و یراق آلات , بنر فروشگاه ابزارآلات ساختمانی , بنر فروشگاه ابزار یراق , ابزار یراق , بنر ابزار یراق , ابزار آلات , بنر لایه باز , بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325