طرح لایه باز بنر عید مبعث

شناسه مطلب : 440257
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :48 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز بنر روز مبعث

عید مبعث، یکی از جشن‌ها و رویدادهای بزرگ و مهم در تاریخ اسلام است که به فراخوان پیامبر اسلام، حضرت محمد (صلى‌الله‌علیه‌وآله) به نبوت اشاره دارد. در این روز مقدس، پیامبر الله در غار حرا نشانگر اراده الهی شد و مأموریت خود را به عنوان نبی و من عاشق محمدم آغاز کرد. عید مبعث نماد ظهور نور الهی در زندگی انسان‌هاست و روزی است که اسلام به عنوان دین اسلامی تجدید نظر و اعلان علنی شد.

چاپ بنرهای مختلف به مناسبت عید مبعث می‌تواند تأثیرگذاری بسیاری در ترویج اهمیت این روز مقدس داشته باشد. طراحی بنرها با استفاده از تصاویر نمادین، متن‌های الهی، و طرح‌های هنری جذاب، می‌تواند به مخاطبان یادآوری کند که این روز به عنوان آغاز فراگیر اسلام و نورانیت زندگی اسلامی معنا دار است. این بنرها می‌توانند در مساجد، مراکز فرهنگی، و فضاهای عمومی نصب شده و به ترویج ارتباط نزدیک‌تر با آموزه‌های اسلامی و ارادت به پیامبر الله کمک کنند.

استفاده از بنرهای چاپ شده در ماه‌های قبل از عید مبعث، می‌تواند جامعه را به شناخت بیشتری از این رویداد مهم دینی و مقدس کمک کند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای موثر در افزایش ایمان و اطلاع‌رسانی درباره مقدسیت این روزها، در فعالیت‌های مختلف مذهبی و جشنواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و جلب توجه مردم به این آثار بزرگ اسلامی را تقویت می‌کنند.

طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت عید مبعث با زمینه آبی و تایپوگرافی "من عاشق محمدم" می‌تواند با تلفیق رنگ آبی با طراحی هنری، جذابیت و شکوه روز مبعث را ایجاد کرده و ارتباط عمیق‌تری با این رویداد مهم اسلامی برقرار کند.

تصویر زمینه آبی در این بنر، نه تنها حس ارامش و آرامش را القا می‌کند بلکه نمایانگر آبی‌های مقدس زندگی پیامبر اسلام و برکت نبوت است. این رنگ به زیبایی و آراستگی طراحی افزوده و ابتکاری شناخته شده در عرصه طراحی گرافیک است.

تایپوگرافی با کلمات "من عاشق محمدم" به شکلی زیبا و با استفاده از خطوط هنری، ارادت و احترام به مقام پیامبر اسلام را بیان می‌کند. این تایپوگرافی نقش مهمی در ایجاد حالت متفاوت و معنوی در طراحی بنر دارد و مخاطبان را به تأمل در مفهوم و معنای واژه‌های الهی دعوت می‌کند.

استفاده از لایه باز در این بنر، امکان ویرایش آسان تصاویر، متن‌ها و سایر جزئیات طراحی را فراهم می‌کند. این ویژگی به طراحان این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در متن‌ها یا افزودن جزئیات مختلف، بنر را به تبلیغات مناسبی برای هر نوع فعالیت مبارکی تنظیم کنند.

بنر لایه باز به مناسبت عید مبعث با زمینه آبی و تایپوگرافی "من عاشق محمدم" باعث ایجاد یک جو زیبا و معنوی در محیط‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، و اجتماعی می‌شود و به ترویج ارادت به پیامبر اسلام و جشنواره عید مبعث کمک می‌کند.

بنر عید مبعث، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر گرامیداشت عید مبعث

طرح بنر عید مبعث شامل: تایپوگرافی من عاشق محمدم ، تذهیب ، جلوه نور و متن گرامیداشت عید مبعث می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید مبعث را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

بنر لایه باز عید مبعث , طرح لایه بازروز عید مبعث , بنر مبعث حضرت محمد , بنر مبعث پیامبر ,پوستر عید مبعث , دانلود پوستر عید مبعث , بنر عید مبعث ,دانلود بنر عید مبعث ,  بنر عید مبعث پیامبر , طرح بنر عید مبعث,بنر psd مبعث پیامبر ,بنر مبعث رسول اکرم

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر تبریک عید مبعث

ابعاد:                                30در 50سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 زرد

سایز:                               48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر گرامیداشت روز مبعث
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد در طرح بنر عید مبعث
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب در طرح بنر عید مبعث

 


بنر مبعث پیامبر , طرح بنر مبعث , بنر مبعث پیامبر , طرح بنر روز مبعث , دانلود بنر عید مبعث , طرح لایه باز بنر مبعث , بنر مبعث رسول اکرم , بنر لایه باز عید مبعث , بنر psd مبعث پیامبر , تایپوگرافی من عاشق محمدم , طرح بنر عید مبعث , بنر عید مبعث پیامبر , بنر مبعث , طرح لایه باز بنر عید مبعث , طرح بنر مبعث پیامبر اکرم , روز مبعث , طرح لایه باز بنر روز مبعث , بنر عید مبعث , بنر مبعث حضرت محمد , طرح لایه بازروز عید مبعث ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325