طرح لایه باز بنر عید باستانی نوروز psd

شناسه مطلب : 414068
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :62 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر نوروز

نوروز یا جشن سال نو، جشنی است که در ایران و بسیاری از کشورهای اطراف هر ساله در اولین روز بهار، به مناسبت آغاز سال جدید برگزار می‌شود. این روز به عنوان عیدی ملی در ایران و تعدادی از کشورهای اطراف، از جمله تاجیکستان، افغانستان و اذربایجان جنوبی تعطیل است و مردم به طور گسترده ای در این روز به گرامیداشت این روز مهم می‌پردازند.

بنرهای تبلیغاتی در روز عید نوروز در شهرهای ایران، به عنوان یکی از شیوه‌های مهم تبلیغاتی در این روز به کار می‌روند. بنرهای تبلیغاتی معمولاً در محل‌هایی نظیر خیابان‌ها، پارک‌ها و فضای باز نصب می‌شوند و با متن‌هایی جذاب و تصاویری زیبا، به مردم پیام‌های مختلفی از جمله تبریک سال نو، تخفیفات و فروش‌های ویژه فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی و تفریحی را ارائه می‌دهند.

با توجه به اینکه روز عید نوروز برای مردم ایران و بسیاری از کشورهای اطراف، به عنوان یکی از روزهای مهم در سال شناخته می‌شود، استفاده از بنرهای تبلیغاتی به عنوان یک شیوه موثر در تبلیغات، می‌تواند تاثیر بسیاری در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشد. بنابراین، استفاده از بنرهای تبلیغاتی در این روز می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای اساسی تبلیغاتی برای کسب و کارها در ایران و سایر کشورهایی که این روز را جشن می‌گیرند، محسوب شود.

طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه سفید و سبز و تصویر هفت سین، یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند در روز عید نوروز برای تبلیغات و تبریک سال نو استفاده شود. این بنر لایه باز، با توجه به زیبایی و قابلیت ویرایش آن، می‌تواند در محیط‌های چاپی و دیجیتالی کاربرد داشته باشد.

این طرح بنر لایه باز دارای زمینه سفید و سبز است که باعث ایجاد حس تازگی و شادابی می‌شود. همچنین تصویر هفت سین که شامل هفت شاخه‌ی مختلف است، از جمله سنجد، سیب، سرکه، سمنو، سماق، سبزی جات و سیر، نمادی از تنوع و ثروت فرهنگی ایران و جشنواره‌ی نوروز است.

از ویژگی‌های این بنر لایه باز می‌توان به قابلیت ویرایش و تغییر متن و تصویر، و همچنین قابلیت تغییر اندازه بنر به صورت آسان اشاره کرد. با این ویژگی‌ها، می‌توان این بنر لایه باز را با توجه به نیاز مورد استفاده قرار داد و تغییرات لازم را اعمال کرد.

در کل، طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه سفید و سبز و تصویر هفت سین، یکی از طرح‌های شاد و زیبا برای تبلیغات و تبریک سال نو است که می‌تواند در محیط‌های چاپی و دیجیتالی کاربرد داشته باشد. همچنین با قابلیت ویرایش و تغییر آسان، می‌توان این بنر را به صورت دلخواه خود تغییر داد و باعث جذب مخاطبان بیشتر شد.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل:جلوه نور ، طرح گل ، تایپوگرافی سال نو مبارک ، تصویر هفت سین ، متن گرامیداشت عید نوروز می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 300سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز ، سفید

سایز:                                62 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تصویر گل و هفت سین در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی سال نو مبارک مرتبط در طرح بنر نوروز

 

 


بنر لایه باز نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر نوروز 1402 , بنر لایه باز نوروز 1402 , 1402 , طرح بنر لایه باز نوروز , نوروز 1402 , بنر سال نو , طرح بنر نوروز 1402 , طرح لایه باز بنر نوروز , بنر نوروز , بنر عید نوروز , نوروز , پوستر سال نو , طرح بنر سال نو , بنر لایه باز سال نو , بنر لایه باز نوروز , طرح بنر نوروز , طرح بنر عید نوروز , سال نو , عید نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , پوستر عید نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325