طرح لایه باز بنر شهادت مرتضی آوینی

شناسه مطلب : 442713
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی

 

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی یک فرصت مهم برای به یاد آوری ارزش‌ها، ایده‌ها و تاثیرات فرهنگی انقلاب می‌باشد. این هفته به مناسبت تأکید بر اهمیت هنر و فرهنگ در انقلاب، برگزار می‌شود و مراسم‌ها، نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های هنری مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌گردد. هنر به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای انتقال ارزش‌ها و ایده‌های انقلابی، نقش بسزایی در شکل‌دهی به فرهنگ جامعه دارد.

چاپ بنر‌ها در این هفته می‌تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. بنرها با استفاده از تصاویر و پیام‌های مؤثر، ارتباط مستقیمی با مردم برقرار می‌کنند و آن‌ها را به شرکت در مراسم‌ها و فعالیت‌های هنری دعوت می‌کنند. این بنرها به عنوان ابزاری برای افزایش آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به ارزش‌ها و ایده‌های انقلابی عمل می‌کنند و به ترویج هنر و فرهنگ انقلابی کمک می‌نمایند.

به‌طور کلی، چاپ بنر‌ها در هفته هنر انقلاب اسلامی می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های مؤثر برای ارتقاء فرهنگ انقلابی و ایجاد ارتباط نزدیکتر بین هنر و جامعه عمل نماید. این بنرها با ارائه پیام‌های قوی و تصاویر جذاب، می‌توانند تاثیرات مثبتی بر آگاهی و شناخت مردم درباره ارزش‌ها و ایده‌های انقلابی داشته باشند و به ترویج فرهنگ هنری مرتبط با انقلاب اسلامی کمک کنند.

بنر شهادت مرتضی آوینی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی

طرح بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی شامل:تصویر شهید آوینی و متن گرامیداشت مرتبط با طرح بنر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از طرح گل و متن گرامیداشت در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از  عکس با کیفیت شهید آوینی در طرح بنر شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی

تصویر شهید آوینی , طرح بنر مناسبتی , شهید مرتضی آوینی , پرچم ایران , بنر گرامیداشت شهادت مرتضی آوینی , بنر روز هنر انقلاب اسلامی , شهید آوینی , طرح بنر گرامیداشت شهادت مرتضی آوینی , شهید آوینی , طرح بنر لایه باز روز هنر انقلاب اسلامی , طرح بنر روز هنر انقلاب اسلامی , بنر لایه باز روز هنر انقلاب اسلامی , طرح بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325