طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع) psd

شناسه مطلب : 419078
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :198 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی و مذهبی برای جامعه مسلمان است. در این روز، بسیاری از مردم برای گرامیداشت و تجدید نظر در خدمت و پایبندی به اندیشه‌های امام صادق (ع) اقدام به برگزاری مراسم و رویدادهای مختلف می‌کنند. چاپ بنر برای بزرگداشت این روز، یکی از ابزارهایی است که می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب نظر و توجه مردم به این رویداد داشته باشد. در ادامه سه پاراگراف درباره تأثیر چاپ بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع) توضیح داده می‌شود:

۱- چاپ بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع)، می‌تواند به‌عنوان یک ابزار جذب نظر برای مردم استفاده شود. بنر با طراحی‌های خاص و جذاب، می‌تواند مخاطبان را به سمت گرامیداشت این رویداد جلب کند و آن‌ها را برای شرکت در مراسم‌های مختلف به‌سوی مساجد و اماکن مذهبی هدایت کند.

۲- چاپ بنر به‌عنوان یک راهکار برای انتشار پیام‌های مختلف در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با چاپ بنرهایی با پیام‌هایی مانند تأکید بر اهمیت اندیشه‌های امام صادق (ع)، به‌طور مستقیم می‌توان مخاطبان را به پایبندی به این اندیشه‌ها دعوت کرد.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی الصادقخاک و متن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               198 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی الصادق در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

بنر لایه باز شهادت امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , شهادت امام صادق , امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , صادق , جعفر صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , شهادت امام ششم , بنر psd شهادت امام صادق , امام جعفر صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , بنر شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325