طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

شناسه مطلب : 421932
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :190 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

شهادت امام محمد تقی (ع)، که به عنوان امام نهم شیعیان شناخته می‌شود، یکی از رویدادهای تاریخی و مهم در تاریخ اسلام است. امام تقی (ع) در سال 183 هجری قمری درگذشت و در این روز، بسیاری از مسلمانان و شیعیان جهان، با نوحه‌سرایی، عزاداری و تسلیت عمومی، در یاد و خاطره ایشان را به خاطر می‌آورند.

چاپ بنرها در این روز، به عنوان یکی از وسایل مؤثر در ترویج و گسترش فرهنگ عزاداری و احترام به امام تقی (ع) مطرح است. این بنرها با استفاده از شعارها، تصاویر و اقتباس‌هایی از زندگی و آثار امام، محلی برای بیان ارادت و عشق به ایشان فراهم می‌کنند. نصب بنرها در مساجد، حسینیه‌ها، مکان‌های عمومی و حتی در محله‌ها و خیابان‌ها، به مردم این امکان را می‌دهد تا با شرکت در مراسمات و شعائر مذهبی، عشق و محبت خود را نسبت به امام تقی (ع) بیان کنند.

تأثیر چاپ بنرها در این روز، قابل توجه است. این بنرها نه تنها به مردم یادآوری می‌کنند که امروز روز شهادت امام تقی (ع) است، بلکه ارزش‌ها و آموزه‌های ایشان را نیز به همگان یادآوری می‌کنند. 

به طور خلاصه، چاپ بنرها در روز شهادت امام محمد تقی (ع) ابزاری قدرتمند است که با نمایش تصاویر و پیام‌های مرتبط، عشق و احترام به ایشان را در میان مردم ترویج می‌دهد. این بنرها باعث می‌شوند تا مردم علاوه بر عزاداری، در مسیر اهداف و آرمان‌های امام تقی (ع) قدم بردارند و ارزش‌هایی از جمله عدالت، صبر و شجاعت را در زندگی خود به عمل بیاورند.

بنر  شهادت امام جواد (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

طرح بنر شهادت امام جواد (ع) شامل: تایپوگرافی محمد تقی و متن تسلیت شهادت امام جواد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام جواد (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام جواد (ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               190 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام جواد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از  تایپوگرافی محمد تقی در طراحی بنر شهادت حضرت جواد الائمه
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنرشهادت امام جواد (ع)

 


دانلود پسوند psd بنرشهادت امام جواد , طرح لایه باز بنر شهادت جواد الائمه , بنر شهادت امام محمد تقی , دانلود بنر شهادت امام محمد تقی , طرح بنر شهادت امام محمد تقی , محمد تقی , امام جواد , بنر سالروز حضرت جواد الائمه , بنر لایه باز شهادت امام جواد , بنر شهادت امام جواد , حضرت جواد الائمه , بنر لایه بازسالروز شهادت امام جواد , بنر لایه باز شهادت حضرت جواد الائمه , دانلود بنر شهادت امام جواد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325