طرح لایه باز بنر سایت موبایل فروشی

شناسه مطلب : 443075
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر سایت موبایل فروشی

طرح لایه‌باز بنر یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای تبلیغات آنلاین است که به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تا بنرهای تبلیغاتی خود را با توجه به نیازهای خاص خود، از جمله اندازه، تصاویر، متن و گرافیک، طراحی کنند. اصلی‌ترین ویژگی این نوع بنرها، قابلیت ویرایش و تغییرات بعدی است که به کمک نرم‌افزارهای ویرایش تصویری متداول مانند فتوشاپ، ایلوستریتور و کورل‌دراو قابل انجام است.

با استفاده از طرح لایه‌باز بنر، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند به راحتی متن، تصاویر، فونت‌ها و رنگ‌ها را برای هر نسخه از بنر تغییر دهند، بدون نیاز به ایجاد بنر جدید. این امکان به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با آزمایش و تنظیمات مختلف، بهترین نسخه از بنرهای خود را برای جذب مخاطبین به دست آورند.

طراحی لایه‌باز بنرها به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با تغییرات کوچک و بهبودهای پیوسته، بهینه‌سازی‌های لازم را برای بهبود کارایی تبلیغات خود انجام دهند. این روش، زمان و هزینه مورد نیاز برای ایجاد بنرهای جدید را کاهش می‌دهد و از منابع مالی و زمانی بیشتری بهره‌برداری می‌کند.

با توجه به اینکه روند تغییرات و بهبودها در تبلیغات آنلاین به سرعت ادامه دارد، استفاده از طرح لایه‌باز بنر به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با محتوای متنوع و جذاب، بازاریابی مؤثرتری را انجام دهند و بازدهی بیشتری از تبلیغات خود را تجربه کنند.

عناصر طرح بنر سایت موبایل فروشی

طرح بنر سایت فروشگاه موبایل شامل: تصویر با کیفیت گوشی موبایل ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

مشخصات فنی طرح بنر سایت گالری گوشی

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سایت گالری موبایل
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر سایت
  • طراحی بنر سایت گالری موبایل با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی که مناسب طرح بنر سایت گوشی فروشی می باشد.
  • استفاده از عکس باکیفیت گوشی هوشمند در طراحی بنر سایت

بیلبورد فروشگاه موبایل , طرح لایه باز اسلایدر , بیلبورد موبایل فروشی , بنر موبایل فروشی , اسلایدر , طرح بنر سایت موبایل فروشی , بنر تبلیغاتی سایت موبایل فروشی , طرح اسلایدر , بنر سایت موبایل فروشی , تلفن همراه , بنر فروشگاه موبایل , طرح بنر سایت , گوشی همراه , طرح تبلیغاتی سایت موبایل فروشی , بنر گالری موبایل , طرح لایه باز بنر سایت , بنر سایت , بنر موبایل فروشی , تبلیغات موبایل , موبایل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325