طرح لایه باز بنر سایت روز معلم

شناسه مطلب : 443045
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر سایت روز معلم

روز معلم به عنوان یکی از رویدادهای مهم و نمادین در تقویت و ترویج ارزش‌های آموزشی و اجتماعی است. این روز به افتخار تلاش‌ها و زحمات معلمان در تربیت نسل‌های جوان اختصاص دارد و با تشکر و قدردانی از این اساتید، ارزش معلمی در جامعه تأکید می‌شود. تأثیر چاپ بنر سایت برای این روز می‌تواند بسیار موثر باشد و به تقویت ارتباط بین معلمان و جامعه، ترویج ارزش‌های آموزشی و ارتقاء احترام و قدردانی از معلمان کمک کند.

1. ارتقاء ارتباط معلمان و جامعه: چاپ بنر سایتهای تبریک و تقدیر به مناسبت روز معلم می‌تواند به افزایش ارتباط و همبستگی بین معلمان و جامعه کمک کند. این بنر سایتها می‌توانند پیام‌هایی از تشکر و قدردانی از زحمات معلمان را در جامعه منتشر کنند و احساس ارزشمندی و اهمیت معلمی را تقویت کنند.

2. ترویج ارزش‌های آموزشی: بنر سایتهای معلمان با انتشار پیام‌ها و شعارهایی مرتبط با ارزش‌های آموزشی می‌توانند به ترویج اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه کمک کنند. این بنر سایتها می‌توانند مفاهیمی همچون دانش، عدالت، احترام و مسئولیت را به عنوان ارزش‌های اساسی آموزشی ترویج دهند.

3. ارتقاء احترام و قدردانی: چاپ بنر سایتهایی با تصاویر و متن‌هایی که از زحمات و تلاش‌های معلمان سخن می‌گویند، می‌تواند به ارتقاء احترام و قدردانی از این اساتید در جامعه کمک کند. این بنر سایتها می‌توانند احساس مهمی از تقدیر و تشکر را در جامعه ایجاد کنند و معلمان را به عنوان پایه و اساس تربیت نسل‌های آینده تجلیل کنند.

بنر سایت روز معلم، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سایت روز معلم

طرح بنر سایت روز معلم شامل: تصویر کیف معلم و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر سایت مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر سایت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سایت روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سایت روز معلم

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


بنر روز معلم , بنر سایت تبریک روز معلم , دانلود بنر روز معلم , دانلود بنر لایه باز , طرح لایه باز بنر سایت , طرح بنر روز معلم , بنر سایت , بنر روز معلم psd , بنر گرامیداشت روز معلم , طرح اسلایدر , روز معلم , معلم , طرح لایه باز روز معلم , شهید مطهری , اسلایدر , طرح بنر روز معلم , بنر لایه باز روز معلم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325