طرح لایه باز بنر روز گرافیک

شناسه مطلب : 443454
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :72 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز گرافیک

روز جهانی گرافیک یک مناسبت است که به افتخار هنر و طراحی گرافیک، اهمیت این هنر و تأثیرات آن بر جوامع و فرهنگ‌ها پرداخته می‌شود. گرافیک به عنوان یک زبان بصری، نقش بسیار مهمی در انتقال ایده‌ها، پیام‌ها و احساسات دارد و از آنجایی که در هر روزگاری با محصولات گرافیکی در تعامل هستیم، روز جهانی گرافیک برای گرافیست‌ها و علاقه‌مندان این حوزه یک فرصت بی‌نظیر برای جشن و تجدید نظر در اهمیت هنرشان است.

یکی از راه‌های بسیار موثر برای جشن و اطلاع‌رسانی درباره روز جهانی گرافیک، چاپ بنرهای تبلیغاتی با طرح‌ها و پیام‌های خلاقانه است. بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر جذاب، الهام‌بخش و طراحی‌های خاص، ایده‌ها و پیام‌های گرافیکی را به جامعه انتقال دهند. یک بنر با پیامی همچون "هنر گرافیک: زبان بی‌کلامی که دنیای را تغییر می‌دهد" یا "روز جهانی گرافیک: جشن هنری که ایده‌ها را به تصویر می‌کشد"، می‌تواند توجه عمومی را به این هنر بزرگ جلب کند.

بنرهای تبلیغاتی برای روز جهانی گرافیک، می‌توانند به جامعه یادآوری کنند که گرافیک چه قدر بر تأثیرات روزمره ما تأثیرگذار است. این بنرها همچنین می‌توانند به گرافیست‌ها و هنرمندان این حوزه احترام و قدردانی مناسب را اعلام کنند و آنها را به ادامه کار و خلاقیت تشویق کنند. با چاپ بنرهای تبلیغاتی مناسب، می‌توان تأثیرگذاری و شناخت بیشتری نسبت به این هنر بی‌نظیر به وجود آورد.

بنر لایه باز روز گرافیک، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در  بنر روز گرافیک

طرح بنر روز گرافیک شامل: تصویر قلم و متن تبریک روز گرافیک می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز گرافیک می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز بنر روز گرافیک

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               72 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز گرافیک
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید با طرح بنر روز گرافیک
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر سیل زدگان در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز گرافیک

طرح بنر روز گرافیک , طرح پوستر روز گرافیک , طرح بنر تبریک روز گرافیک , طرح لایه باز بنر روز گرافیک , بنر لایه باز روز گرافیک , بنر تبریک روز گرافیک , بنر روز گرافیک , پوستر روز گرافیک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325