طرح لایه باز بنر روز ملی گل و گیاه

شناسه مطلب : 445378
ابعاد :200 در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز ملی گل و گیاه

روز ملی گل و گیاه یک رویداد مهم است که به اهمیت حفاظت و مراقبت از محیط زیست و بوم‌شناختی تاکید دارد. در این روز، جوامع به خصوص در کشورهایی که به مشکلات زیست‌محیطی برخوردارند، به نقش گل و گیاه در حفظ تنوع زیستی و تعادل بومی توجه ویژه‌ای می‌کنند. این رویداد یک فرصت مناسب برای آموزش و آگاهی افراد درباره اهمیت گل و گیاه‌ها در حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی است.

چاپ بنرها به عنوان ابزاری قدرتمند می‌تواند در افزایش آگاهی جامعه درباره روز ملی گل و گیاه و اهمیت حفاظت از محیط زیست نقش مهمی ایفا کند. بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر جذاب و پیام‌های قوی، مردم را به آگاهی از نقش برجسته گل و گیاه در حفظ تعادل بومی و جلوگیری از تخریب محیط زیست ترغیب کنند. علاوه بر این، بنرها می‌توانند اهمیت حفظ گل و گیاه‌ها را در جهت حفظ تنوع زیستی و حفظ چرخه زندگی در طبیعت به عنوان یک داروخانه زنده برای انسان‌ها و سایر موجودات زنده بیان کنند.

همچنین، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان ابزاری برای ترویج عملیات زیست‌بومی در جامعه عمل کند. با نشان دادن روش‌های مختلف مراقبت از گل و گیاه‌ها، این بنرها می‌توانند افراد را به عمل وا داشته و آنها را به کاشت و مراقبت از گل و گیاه‌ها در محیط زندگی شخصی و عمومی تشویق کنند. از این رو، چاپ بنرها می‌تواند به بهبود وضعیت محیط زیست و حفظ تنوع زیستی در جامعه کمک کند.

بنر لایه باز روز ملی گل و گیاه، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در  بنر روز ملی گل و گیاه

طرح بنر روز ملی گل و گیاه شامل: تصویر گل و متن تبریک روز ملی گل و گیاه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی گل و گیاه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز بنر روز ملی گل و گیاه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی گل و گیاه
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم با طرح بنر روز ملی گل و گیاه
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز ملی گل و گیاه

دانلود psd بنر روز ملی گل و گیاه , 25 خرداد روز ملی گل , بنر لایه باز روز گل و گیاه , بنر نمایشگاه روز ملی گل و گیاه , بنر روز گل و گیاه , طرح بنر نمایشگاه گل و گیاه , ۲۵ خرداد روز ملی گل و گیاه , ۲۵خرداد , بنر لایه باز روز گل و گیاه , طرح بنر روز ملی گل و گیاه , تایپوگرافی , دانلود صرح بنر روز صنایع دستی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325