طرح لایه باز بنر روز طبیعت و 13 بدر

شناسه مطلب : 442056
ابعاد :200در300 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :67 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز طبیعت

روز طبیعت به عنوان یک رویداد مهم در تقویت ارتباط انسان با محیط زیست و طبیعت، هر ساله در تاریخ مشخصی جشن‌گرفته می‌شود. این روز، فرصتی است برای توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست، حفظ تنوع زیستی، و ترویج ارزش‌های طبیعتی که برای سلامت و رفاه انسان و جوامع اهمیت دارند.

چاپ بنرهای مرتبط با روز طبیعت می‌تواند تاثیرات مهمی در ترویج ارزش‌های محیط زیستی داشته باشد. این بنرها می‌توانند با نشان دادن زیبایی‌های طبیعت، اهمیت حفاظت از محیط زیست و آگاهی از مسائل محیطی، مخاطبان را به عمل در جهت حفظ محیط زیست ترغیب کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به تشویق به استفاده از فناوری‌های سبز و ارتقاء عادات سالم زندگی کمک کنند.

بنرهای مرتبط با روز طبیعت همچنین می‌توانند به ترویج برندهای و محصولات محیط‌زیستی کمک کنند. با نشان دادن ارتباط برند با ارزش‌های محیط زیستی و توجه به پایداری محیطی، این بنرها می‌توانند به تقویت تصویر برند و جذب مشتریان موثر باشند. به این ترتیب، چاپ بنرها می‌تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و توجه به ارزش‌های طبیعتی ایفا کند، که این امر به مراتب موثرتر و قابل توجه‌تر خواهد بود زمانی که با دقت و استفاده از تصاویر و متن‌های معنی‌دار طراحی شوند.

بنر روز طبیعت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر 13 فروردین و روز طبیعت

طرح  بنر روز طبیعت شامل: طرح گل ، تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد و متن گرامیداشت روز طبیعت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز طبیعت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز طبیعت

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، سبز

سایز:                                67 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز طبیعت
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر روز طبیعت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از  عکس با کیفیت طرح گل در طرح بنر 13 فروردین و روز طبیعت

طرح بنر 13 بدر , طبیعت , پوستر 13 فروردین , پوستر روز طبیعت , گرامیداشت روز طبیعت , روز درختکاری , بنر 13 بدر , بنر سیزده بدر , تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد , طرح بنر روز طبیعت , بنر لایه باز روز طبیعت , تایپوگرافی , تصویر طبیعت , 13 فروردین , بنر 13 فروردین , بنر روز طبیعت , طرح بنر لایه باز روز طبیعت , تایپوگرافی سیزده بدر , 13 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325