طرح لایه باز بنر روز کارگر

شناسه مطلب : 418495
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :149 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز کارگر

روز کارگر یا روز جهانی کارگر، روزی است که به منظور تجلیل از تلاش و تعبیر کارگران برای ارتقای شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خود برگزار می‌شود. در ایران، این روز به صورت رسمی از سال 1342 توسط نخست وزیر ایران، دکتر محمد مصدق، تعطیل و تجلیلی شد. از آن زمان به بعد، این روز برای تجلیل از تلاش کارگران و اهمیت کار و تلاش در جامعه ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

بنرهای چاپی نیز می‌توانند یک ابزار موثر برای ترویج و تبلیغ این روز باشند. با چاپ بنرهای مناسب و جذاب، می‌توان به اطلاع رسانی بهتر درباره این روز و اهمیت آن در جامعه کمک کرد. همچنین، بنرهای چاپی می‌توانند ابزاری برای تشویق افراد به شرکت در مراسم‌ها و رویدادهای مرتبط با این روز باشند.

استفاده از بنرهای چاپی در روز کارگر نه تنها می‌تواند به ترویج اهمیت و جایگاه کار و تلاش در جامعه کمک کند، بلکه می‌تواند به تقویت احساس هویتی و اعتماد به نفس کارگران کمک کند. با دیدن بنرهای چاپی در خیابان‌ها و شهرها، کارگران می‌توانند احساس بیشتری از ارزش و اهمیت کار و تلاش خود داشته باشند و از این روز بیشتر لذت ببرند.

بنر روز کارگر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز کارگر

طرح بنر روز کارگر شامل: تصویر گل و متن گرامیداشت روز کارگر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز کارگر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز کارگر

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               149 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کارگر
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر روز کارگر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  مرتبط در طرح بنر روز کارگر

بنر لایه باز روز جهانی کار و کارگر , بنر لایه باز روز کارگر , بنر کار و کارگر , تصویر رفتگر , پروانه , بنر روز کار و کارگر , گل , طرح بنر روز کار و کارگر , رفتگر , روز کارگر , بنر روز جهانی کار و کارگر , بنر روز جهانی کارگر , بنر psd روز کارگر , کارگر , تایپوگرافی کار وکارگر , کاروکارگر , سطل بازیافت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325