طرح لایه باز بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

شناسه مطلب : 421379
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

بزرگداشت شاهچراغ یکی از رویدادهای مهم در تاریخ ایران است که هر سال در تاریخ 24 آبان برگزار می‌شود. این روز به یاد و پاسداشت شهدای شاهچراغ و جانبازان دفاع مقدس اختصاص دارد. شاهچراغ در دوران دفاع مقدس بارزترین نقطه مقاومت در جبهه جنوب بوده و به خاطر شجاعت و مقاومت بی‌دریغ نیروهای دفاع مقدس و مردمان شجاع این منطقه، نامی ماندگار در تاریخ ایران به خود گرفته است.

چاپ بنر در روز بزرگداشت شاهچراغ می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش آگاهی و تمجید از شهدا و جانبازان داشته باشد. بنرها می‌توانند تصاویری از شهدا و جانبازان شاهچراغ را نمایش داده و پیام‌هایی از تشکر، قدردانی و احترام به آنها را منتقل کنند. این بنرها می‌توانند مردم را به یاد دوران دفاع مقدس و قربانیانی که جان خود را در راه ایستادن در مقابل دشمنان فدا کردند، بیاورند و همچنین به خانواده‌های شهدا و جانبازان پیامی از همبستگی و حمایت ارسال کنند.

علاوه بر این، چاپ بنر در روز بزرگداشت شاهچراغ می‌تواند تأثیری بر روابط اجتماعی و فرهنگی داشته باشد. این بنرها می‌توانند به عنوان یک نماد قوی از همبستگی و اتحاد مردم در برابر تهدیدات خارجی و دفاع از کشور عمل کنند. آنها می‌توانند جامعه را به فکر و تأمل در ارزش‌های ملی و مبارزه برای حفظ استقلال و امنیت کشور فرا بخوانند و به عنوان یک ابزار انتقال پیام از قهرمانی و ایثار برای نسل جوان عمل کنند.

بنر روز بزرگداشت شاهچراغ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ شامل:، تایپوگرافی شاهچراغ و متن گرامیداشت روز بزرگداشت شاهچراغ می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، کرم

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز بزرگداشت شاهچراغ
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و کرم طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی شاهچراغ در طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

بنر گرامیداشت شاهچراغ , بنر روز بزرگداشت احمد ابن موسی , بنر گرامیداشت شاهچراغ , بنر لایه باز گرامیداشت شاهچراغ , طرح بنر گرامیداشت شاهچراغ , تایپوگرافی شاهچراغ , احمد ابن موسی , بزرگداشت شاهچراغ , بنر بزرگداشت شاهچراغ , طرح بنر بزرگداشت شاهچراغ , بنر لایه باز بزرگداشت شاهچراغ , شاهچراغ , گلدسته , بنر بزرگداشت شاهچراغ , گرامیداشت شاهچراغ , طرح بنر روز گرامیداشت شاهچراغ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325