طرح لایه باز بنر رستوران و سفره خانه

شناسه مطلب : 445366
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :247 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سفره خانه سنتی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل رستوران از اهمیت بسیاری برخوردار است و تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد. بنرها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر می‌توانند به رستوران‌ها کمک کنند تا برند و خدمات خود را به طرز جذابی به نمایش بگذارند. 

تاثیر بنرها در جذب مشتریان: بنرها اغلب در مواقعی که رستوران تخفیفات و پیشنهادهای ویژه دارد، استفاده می‌شوند. این تخفیفات و پیشنهادها روی بنرها قرار می‌گیرند و با جلب توجه مشتریان، آن‌ها را به سمت رستوران هدایت می‌کنند. بنرهای جذاب و خلاقانه می‌توانند باعث افزایش ترافیک و مشتریان جدید در رستوران شوند.

تاثیر بنرها در افزایش شناخت برند: بنرهایی که شامل لوگو و نام رستوران باشند، می‌توانند به شناخت برند کمک کنند. وقتی مشتریان بنر را مشاهده می‌کنند، برند رستوران را به یاد می‌آورند و در نتیجه در زمان تصمیم‌گیری برای سفارش غذا، به رستوران شما فکر می‌کنند.

تاثیر بنرها در افزایش فروش: بنرها می‌توانند به دلیل جذابیت و پیام واضحشان باعث افزایش فروش در رستوران شوند. اگر بنرها به درستی طراحی شوند و پیام مناسبی داشته باشند، مشتریان را به انتخاب رستوران شما تشویق می‌کنند و در نتیجه فروش‌های شما افزایش می‌یابد.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ بنرها به رستوران‌ها کمک می‌کنند تا به طرز موثری بازاریابی کنند و به دستیابی به اهداف فروش و شناخت برند خود کمک کنند. از طریق بنرهای جذاب و موثر، رستوران‌ها می‌توانند رقابت را برنده و مشتریان جدیدی را جذب کنند و رضایت مشتریان فعلی را حفظ کنند.

طرح بنر رستوران سنتی، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از رستوران ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر سفره خانه سنتی

طرح بنر سفره خانه سنتی شامل: تصویر غذای ایرانی ،  وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر سفره خانه سنتی

ابعاد:                                200 در 300سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               247 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رستوران سنتی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از  عکس با کیفیت  غذای ایرانی در بنر سفره خانه سنتی

 


بنر سفره خانه , طرح بنر لایه باز رستوران , بنر سفره خانه سنتی , بنر رستوران , رستوران سنتی , بنر رستوران لایه باز , بنر رستوران سنتی , بنر سردر سفره خانه سنتی , طرح بنر رستوران , طرح بنر تبلیغاتی رستوران , بنر لایه باز رستوران , بنر رستورن psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325