طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 438744
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :199 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

بنر وفات حضرت زینب (س)

وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) رویدادی تأثیرگذار و پر ارزش در تاریخ اسلام است. حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها)، دختر بزرگ امام علی (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه‌زهرا (سلام‌الله‌علیها)، در آفتاب سیره اسلامی به‌عنوان نمونه‌ای از شجاعت، صداقت، و پیشوایی به یاد مانده‌اند. روز وفات ایشان، 15 جمادی‌الثانی، به عنوان یک روز محوری در تاریخ اسلام شناخته شده است.

چاپ بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، می‌تواند نقش مهمی در گسترش ارزش‌ها و آموزه‌های حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) و همچنین انتقال پیام‌های ایثار و شجاعت ایشان داشته باشد. این بنرها می‌توانند به مخاطبان یادآوری کنند که حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) با قرار گرفتن در مقابل ظلم و فساد، نمونه‌ای درخشان از ایمان و ایثار برای حق بوده‌اند.

بنرهای مرتبط با روز وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) می‌توانند به جامعه یادآوری کنند که مفاهیمی چون عدالت، دفاع از حقوق، و مقاومت در برابر ستم و ظلم، از آموزه‌های اسلامی است که توسط این شخصیت مقدس به شکل عملی نشان داده شده‌اند. از آنجا که بنرها به راحتی قابل چاپ و نصب در مکان‌های عمومی و مساجد هستند، این وسیله می‌تواند در گسترش این پیام‌ها و ارزش‌ها به جامعه مؤثر باشد و به عنوان یک ابزار آموزشی و ارتقاء اخلاقی مورد استفاده قرار گیرد.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تایپوگرافی یا زینب ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت با مراسم وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                199 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی یا زینب در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


بنر تسلیت , وفات حضرت زینب , پوستر وفات حضرت زینب , رحلت حضرت زینب , بنر رحلت حضرت زینب , متن وفات حضرت زینب , طرح بنر رحلت حضرت زینب , بنر وفات حضرت زینب , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , پوستر حضرت زینب , طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , پوستر , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب , بنر لایه باز , PSD , تذهیب , طرح لایه باز وفات , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , تایپوگرافی یا زینب , حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325