طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 437234
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :158 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یکی از دوره‌های مهم و عزاداری در تقویم شیعیان است که به گرامیداشت و ماتم شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، دختر بزرگ پیامبر اسلام حضرت محمد (صلى‌الله‌عليه‌وآله) مختص شده است. این دوره مذهبی در ماه جمادی‌الآخر و به ویژه در دهه اول آن، با برگزاری مراسمات مذهبی، مراسم عزاداری و جلسات سخنرانی، اندوه و ارادت به اهل‌بیت اسلام را ترویج می‌دهد. چاپ بنر در این زمان به عنوان یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی تأثیرگذار است.

تأثیر چاپ بنر در تبلیغات مراسمات دهه فاطمیه به دلیل توانایی آن در جلب توجه مخاطبان بسیار مهم است. بنرها با استفاده از تصاویر جذاب و متن‌های موثر، توانسته‌اند اطلاعات لازم را به جامعه منتقل کنند و مخاطبان را به شرکت در این مراسمات دینی دعوت کنند. این بنرها معمولاً در مکان‌های عمومی، مساجد، مراکز فرهنگی و اجتماعی نصب می‌شوند تا بیشترین تأثیر را بر جامعه داشته باشند.

چاپ بنرها نقش بسیار مهمی در ترویج ارزش‌ها و مفاهیم مرتبط با دهه فاطمیه ایفا می‌کنند. این بنرها می‌توانند تصاویر مذهبی، آموزه‌های اخلاقی و پیام‌های مهم مرتبط با این مراسمات را به تصویر بکشند و افراد را به شناخت عمیق‌تری از این دوره مذهبی تشویق کنند. همچنین، با ارائه این پیام‌ها، بنرها می‌توانند ارتباط افراد با این مراسمات را تقویت کرده و ایشان را به شرکت فعال‌تر در فعالیت‌های مرتبط با دین دعوت کنند.

بنرها در دنیای دیجیتال نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. چاپ بنرهای الکترونیکی و تبلیغات آنلاین می‌توانند به سرعت اطلاعات را منتقل کرده و به افراد امکان دسترسی به اطلاعات بیشتری را فراهم کنند. این روش‌ها می‌توانند جلب توجه بیشتری از نسل‌های جوان را به دهه فاطمیه داشته باشند و این افراد را به مشارکت فعال‌تر در مراسمات دینی و فرهنگی تشویق کنند.

در کل، تأثیر چاپ بنر در تبلیغات دهه فاطمیه به تعامل فعال مردم با این مراسمات کمک می‌کند. این وسیله تبلیغاتی نه تنها به اطلاع‌رسانی بهتر بلکه به شکل فعالی در افزایش شناخت و مشارکت مردم در این مراسمات مذهبی سهیم است.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               158 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

دهه فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , مراسم دهه اول فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , بنر لایه باز دهه فاطمیه , دهه اول فاطمیه , پر , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر دهه فاطمیه , تذهیب , شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه فاطمیه , طرح بنر دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325