طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 435538
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یک دوره مهم در تاریخ اسلام است که به شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) اختصاص دارد. این دهه هر ساله در ماه جمادی‌الثانیه برگزار می‌شود و با ویژگی‌ها و مراسم خاص خود، جشن‌ها و عزاداری‌های گسترده‌ای را در جامعه اسلامی فراهم می‌کند. 

  1. ترویج ارزش‌های دینی: چاپ بنرها می‌توانند به ترویج ارزش‌ها و اصول دینی مرتبط با حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها) پرداخته و مفاهیم اخلاقی و دینی را به جامعه منتقل کنند.

  2. اطلاع‌رسانی درباره رویداد تاریخی: بنرها اطلاعات درباره حوادث و رویدادهای مهم در دهه فاطمیه را به مردم منتقل می‌کنند و به آنها امکان می‌دهند تا با چگونگی و تأثیرات این دوره آشنا شوند.

  3. تشویق به شرکت در مراسمات عزاداری: این چاپ‌ها می‌توانند مردم را به شرکت در مراسمات و عزاداری‌های دهه فاطمیه تشویق کنند و فضای معنوی این مراسمات را تقویت نمایند.

  4. استفاده از عناصر هنری: چاپ بنرها با استفاده از عناصر هنری مانند تصاویر زیبا و خطاطی‌های هنری، می‌توانند جذابیت بیشتری به پیام‌های دینی و فرهنگی افزوده و توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

  5. ترویج وحدت اسلامی: این چاپ‌ها می‌توانند به ترویج افکار و مفاهیمی که وحدت اسلامی را تقویت می‌کنند، مثل اهمیت خاندان پیامبر اسلام (صلى‌الله‌علیه‌وآله)، کمک کنند و بر وحدت مسلمانان تأکید کنند.

بنابراین، چاپ بنرها در دهه فاطمیه یک ابزار قدرتمند در ارتقاء ارزش‌های دینی، تاریخی و فرهنگی است و می‌تواند تأثیرات بسزایی در شناخت جامعه نسبت به این رویداد مهم داشته باشد.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل: تایپوگرافی بنت نبی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی بنت نبی در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , تایپوگرافی بنت نبی , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت فاطمه , تذهیب , طرح بنر دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325