طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 452026
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :180 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه، که به یاد و بزرگداشت حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود، فرصتی است برای تجدید عهد با ارزش‌های ایشان و ترویج آموزه‌های اسلامی. این دهه، به ویژه برای مسلمانان شیعه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مراسمات مختلفی در این ایام برگزار می‌شود. در این راستا، چاپ بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر می‌تواند به معرفی و ترویج مراسمات این دهه کمک شایانی کند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی می‌تواند به جلب توجه عموم و افزایش آگاهی در مورد برنامه‌های ویژه دهه فاطمیه کمک کند. طراحی بنرهایی با مضامین مذهبی و تصاویر مرتبط، می‌تواند روح معنوی مراسم را تقویت کند و مردم را به حضور در این برنامه‌ها ترغیب نماید. همچنین، استفاده از پیام‌های تأثیرگذار و ذکر فضایل حضرت فاطمه (س) در بنرها می‌تواند به عمق بخشی به این مراسم کمک کند و افراد را به تفکر و تأمل در آموزه‌های ایشان تشویق کند.

در نهایت، چاپ بنرهای مناسب و جذاب می‌تواند به شکل‌گیری یک فضای معنوی و احترام‌آمیز در جامعه کمک کند. این بنرها نه تنها به اطلاع‌رسانی درباره مراسم و برنامه‌ها کمک می‌کنند، بلکه به تقویت همبستگی اجتماعی و انسجام میان مسلمانان نیز منجر می‌شوند. در نتیجه، بنرها به عنوان ابزارهایی مؤثر در انتقال پیام‌های مذهبی و فرهنگی، نقش مهمی در بزرگداشت دهه فاطمیه ایفا می‌کنند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:

نقوش اسلیمی، نقوش مذهبی، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               180 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , مراسم دهه اول فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , دهه اول فاطمیه , دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , طرح بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر عزاداری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , تذهیب , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , تذهیب , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , تایپوگرافی فاطمه الزهرا , بنر دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325