طرح لایه باز بنر خیر مقدم رستوران سنتی و سفره خانه

شناسه مطلب : 438532
ابعاد :1920 در 1080 پیکسل
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سفره خانه سنتی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل رستوران سنتی می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، افزایش شناخت برند و افزایش فروش ایفا کند.

اولین تاثیر تبلیغات در رستوران سنتی، جلب توجه مشتریان جدید است. با استفاده از بنرها و تبلیغات چاپی در مکان‌های استراتژیک، می‌توانید ظاهری جذاب و حرفه‌ای برای رستوران خود ایجاد کنید. اطلاع‌رسانی به مخاطبان درباره غذاها، آشپزی سنتی، فضای داخلی و تخفیفات ویژه، افراد را به سمت رستوران شما جلب می‌کند.

ثانیاً، تاثیر تبلیغات بر شناخت برند بسیار مهم است. هویت بصری، لوگو، و اصول طراحی مورد استفاده در بنرها و تبلیغات می‌تواند یک هویت قوی و معتر recognizability در ذهن مشتریان ایجاد کند. شناخت برند موجب می‌شود که مشتریان به راحتی رستوران شما را از بین سایر رستوران‌ها تشخیص دهند و به یاد بیاورند.

سومین تاثیر این است که تبلیغات می‌تواند به افزایش فروش منجر شود. اعلان تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، جذابیت زیادی دارد و مشتریان را به مصرف در رستوران شما ترغیب می‌کند. همچنین، اطلاعات دقیق در مورد غذاها، منوی رستوران و خدمات ارائه شده، مشتریان را مطلع می‌سازد و اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان با خدمات با کیفیت شما آشنا هستند.

به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ بنر در رستوران سنتی نقش اساسی در موفقیت و پیشرفت این نوع کسب‌وکار دارد. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا به یک شناخت قوی برسید، مشتریان جدید جلب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

طرح بنر رستوران سنتی، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از رستوران ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر سفره خانه سنتی

طرح بنر سفره خانه سنتی شامل: متن خیر مقدم به سفره خانه ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر سفره خانه سنتی

ابعاد:                                1920 در 1080 پیکسل

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، آبی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رستوران سنتی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و آبی با طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از  عکس با کیفیت مرتبط در بنر سفره خانه سنتی

 


بنر رستوران سنتی , صفحه نمایش , طرح بنر لایه باز رستوران , بنر لایه باز رستوران , رستوران سنتی , خیر مقدم سفره خانه , طرح بنر تبلیغاتی رستوران , بنر رستوران لایه باز , بنر سفره خانه سنتی , خیر مقدم رستوران , بنر رستورن psd , بنر رستوران , بنر سردر سفره خانه سنتی , بنر سفره خانه , نمایشگر , خیر مقدم , مانیتور , طرح بنر رستوران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325