طرح لایه باز بنر تسلیت تاسوعا و عاشورا

شناسه مطلب : 426665
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :138 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

استند شهری ایام سوگواری ماه محرم

ماه محرم، اولین ماه از تقویم هجری قمری و ماهی است که در اسلام به ویژه در شیعه، به عنوان ماهی اندوه و عزا شناخته می‌شود. این ماه به خاطر رویدادهای تاریخی و مذهبی مهمی که در آن رخ داده است، اهمیت ویژه‌ای دارد. رویداد بزرگی که در این ماه اتفاق می‌افتد، روز عاشورا است که در دهم ماه محرم و در سالروز شهادت امام حسین (علیه‌السلام)، نخستین نوه پیامبر اسلام، در کربلا رخ داد.

روز عاشورا، یادآور مصیبت بزرگ و تاریخی است که در آن امام حسین (ع) و یاران وفادارش در مقابل دشمنان ستمگرشان به شهادت رسیدند. این روز عزاداری، اندوه و حسرت در قلب همه شیعیان جهان به ویژه ایرانیان دارد. در این روز، مردم به مراسم‌ها و عزاداری‌های عمومی و خصوصی شرکت می‌کنند و به یاد شهدا و تضحیات آنان می‌افتند. مردم عزاداری‌ها را با سینه‌زنی، ضرب و شکافه‌زنی، عزاداری با نوحه‌خوانی و سخنرانی‌هایی که به شهادت و فداکاری امام حسین (ع) و یارانش پرداخته می‌شود، جشن می‌گیرند.

تاثیر چاپ بنر و اطلاع‌رسانی مراسمات محرم و عاشورا به عنوان جشنواره‌های عزاداری بسیار مهم است. چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای موثر در اطلاع‌رسانی به مردم برای شرکت در مراسمات عزاداری، مکان‌ها و زمان‌های برگزاری مراسم، مراکز مذهبی و حسینیه‌ها، مناسب‌ترین مسیرها و تنظیم برنامه‌ها کاربرد دارند. این بنرها با طراحی‌های متنوع و نمایش‌های جذاب، به خصوص در شهرها و محل‌های عمومی، توجه عمومی را به خود جلب کرده و مردم را به شرکت در مراسمات عزاداری ترغیب می‌کنند. همچنین، اطلاع‌رسانی مناسب با چاپ بنرها می‌تواند مسئولان و برنامه‌ریزان مراسم، به بهترین شکل ممکن در برگزاری این مراسمات کمک کند و مخاطبان را به‌طور کامل و جامع آگاه سازد.

به این ترتیب، چاپ بنرها در ماه محرم و به ویژه روز عاشورا، نقش بسیار مهمی در ایجاد اتصال بین مردم و مراسمات عزاداری دارند. آنها نه تنها به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی مؤثری عمل می‌کنند، بلکه به نوعی علائمی از وحدت و همبستگی میان شیعیان و دلبستگی آنها به امام حسین (ع) و ارزش‌های اسلامی نیز به‌شمار می‌روند. از این رو، مسئولین و فعالان اجتماعی و فرهنگی به‌ویژه در ماه محرم، از اهمیت استفاده هوشمندانه از چاپ بنرها به‌منظور بهتر شناساندن مراسمات و جذب مخاطبان به سوی عزاداری اطمینان حاصل نمایند.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

بنر تاسوعا عاشوای حسینی شامل: تایپوگرافی ، تذهیب ، و متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               138 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی و متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی که مرتبط با طرح بنر شهری عاشورای حسینی می باشد

طرح بنر محرم , بنر تسلیت روز عاشورا , طرح بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر تسلیت روز عاشورا , بنر ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , استند شهری تسلیت روز عاشورا , بنر استند شهری ماه محرم , بنر تسلیت محرم , عاشورا , بنر لایه باز محرم , بنر استند شهری , بنر استند شهری محرم , بنر عاشورا , بنر محرم , ماه محرم , طرح بنر تاسوعا عاشورا , دانلود بنر محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر ایام محرم , بنر عاشورا , دانلود بنر استند شهری محرم , دانلود طرح بنر عاشورا , بنر ایام سوگواری محرم , طرح بنر عاشورا , طرح بنر تسلیت تاسوعا , طرح بنر استند شهری ماه محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر ایام محرم , بنر ماه محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , طرح بنر تاسوعا , بنر تاسوعا عاشورا , بنر لایه باز تاسوعا عاشورا , بنر تاسوعا , تاسوعا , بنر تسلیت تاسوعا عاشورا , محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر عزاداری محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325