طرح لایه باز بنر تبریک عید باستانی نوروز

شناسه مطلب : 414343
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :115 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر نوروز

عید نوروز به عنوان جشنی مهم در فرهنگ و تقویم ایرانیان هر ساله با رنگ و بوی خاص خود بهاری، از سوی مردم ایران و کشورهای اطراف با جشن و شادی استقبال می‌شود. در این روزها، خانواده‌ها با هم یکدیگر را می‌بینند و جشن‌هایی با شکوه برگزار می‌شود. بسیاری از مردم برای گرامیداشت این عید مقدس از مدت‌ها قبل اقدام به تزئین خانه و خیابان‌ها می‌کنند.

در زمان‌های امروزی، چاپ بنر به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی در این عید مطرح شده است. چاپ بنر به‌صورت یک ابزار موثر و ارزان در جذب مشتریان برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها به‌کار می‌رود. همچنین، برای تزئین خیابان‌ها و معابر شهری در جشن‌های نوروزی، چاپ بنر به‌صورت یکی از مهم‌ترین ابزارهای تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین، چاپ بنر برای جشن‌های نوروزی یکی از راه‌های موثر برای تبلیغات و تزئین شهرها و خیابان‌هاست. با توجه به اهمیت این عید در فرهنگ و تقویم ایرانیان و همچنین تاثیرگذاری آن در جذب مشتریان برای کسب‌وکارها، استفاده از این ابزار تبلیغاتی به عنوان یک راهکار مؤثر و پرکاربرد پیشنهاد می‌شود.

طراحی بنر لایه باز برای جشن نوروز با زمینه سفید و آبی و تصویر هفت سین، به عنوان یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها در این عید، باعث جذب نظر و توجه افراد به خود می‌شود. در ادامه، پنج پاراگرافی در مورد این طرح بیشتر بخوانید:

  1. زمینه سفید و آبی بنر: انتخاب زمینه سفید و آبی برای طراحی بنر نوروز، نشان دهنده تلاش برای ایجاد یک طرح ساده، تمیز و زیباست. همچنین، این طرح به عنوان یک نماد برای صفا و پاکیزگی در جشن نوروز شناخته می‌شود.

  2. تصویر هفت سین در طرح: تصویر هفت سین به عنوان یکی از عناصر اصلی در طراحی بنر نوروز، نشان دهنده ارتباط این طرح با جشن نوروز و فرهنگ ایرانی است. هر یک از هفت سین‌ها، نماینده یکی از نمادهای مهم در جشن نوروز هستند و باعث جذب توجه مخاطبان به این طرح می‌شوند.

  3. استفاده از رنگ آبی در بنر: رنگ آبی به عنوان یکی از رنگ‌های پرطرفدار در طراحی بنر نوروز، نشان دهنده ایمان و اطمینان به آینده و روزهای روشن است. همچنین، این رنگ به عنوان نمادی از آسمان و دریا در جشن نوروز استفاده می‌شود.

  4. محل قرارگیری هفت سین در طرح: در این طرح، تصویر هفت سین در بخش بالایی بنر قرار دارد. این قرارگیری برای جذب توجه به این نمادهای مهم در جشن نوروز استفاده شده است.

  5. لایه باز بودن طرح: بنر لایه باز به عنوان یکی از ویژگی های مهم در طراحی گرافیک، امکان تغییر و ویرایش آسان طرح را به کاربران می‌دهد. به عبارتی، هر کسی با داشتن فایل لایه باز، می‌تواند به سادگی تصاویر، متن‌ها و دیگر عناصر طرح را ویرایش کند و به نیاز خود تغییرات دهد. این امکان، به طراحان گرافیک کمک می‌کند تا بتوانند طرح‌های بیشتری را با این شکل ارائه دهند و کاربران نیز به راحتی و با اطمینان بیشتری از آن‌ها استفاده کنند.

    در نهایت، می‌توان گفت که طرح بنر لایه باز نوروز با زمینه سفید و آبی و تصویر هفت سین، به عنوان یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها در جشن نوروز استفاده می‌شود. این طرح با استفاده از رنگ‌های مناسب، نمادهای مهم جشن نوروز و قرارگیری مناسب اجزای طرح، توانسته جذب توجه بیشتری از مخاطبان خود شود. همچنین، با بودن فایل لایه باز، این طرح به طراحان گرافیک این امکان را می‌دهد تا آن را ویرایش و به نیاز خود تغییر دهند.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل:تصویر هفت سین ، متن دعای سال تحویل ، متن گرامیداشت عید نوروز می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 300سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                115 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تصویر هفت سین در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی و متن دعای سال تحویل مرتبط در طرح بنر نوروز

 

 


سال نو , بنر نوروز 1402 , بنر نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , طرح بنر سال نو , بنر لایه باز نوروز , پوستر سال نو , بنر لایه باز نوروز , بنر عید نوروز , بنر سال نو , طرح بنر نوروز 1402 , بنر لایه باز سال نو , 1402 , طرح بنر لایه باز نوروز , طرح لایه باز بنر نوروز , نوروز 1402 , بنر لایه باز عید نوروز , طرح بنر عید نوروز , نوروز , پوستر عید نوروز , بنر لایه باز نوروز 1402 , عید نوروز , طرح بنر نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325