طرح لایه باز بنر افقی روز اهدای عضو

شناسه مطلب : 444137
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز اهدای عضو

روز اهدای عضو یک رویداد مهم و حیاتی است که به ارتقاء آگاهی جامعه درباره اهمیت اهدای اعضا و نجات جان افراد مبتلا به بیماری‌های حاد و ناتوانی‌ها می‌پردازد. در این روز، توجه به مسئله اهدای عضو بیشتر می‌شود و افراد به این مسئله توجه ویژه‌ای می‌کنند. در این زمینه، چاپ بنرهای مرتبط با روز اهدای عضو می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی جامعه و تشویق افراد به اهدای اعضا داشته باشد.

استفاده از بنرهای چاپی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، می‌تواند به گسترش آگاهی درباره اهمیت اهدای اعضا کمک کند. این بنرها معمولاً شامل اطلاعاتی مانند مزایای اهدای اعضا، فرآیند اهدای عضو، و شیوه‌های ثبت نام برای اهدای اعضا هستند. با نمایش این بنرها در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید، خیابان‌ها، و مراکز مختلف شهری، می‌توان به دسترسی بیشتر به افراد و افزایش آگاهی آن‌ها پرداخت.

بنرهای چاپی می‌توانند اطلاعات مرتبط با رویدادها و برنامه‌های مختلف مرتبط با روز اهدای عضو را نیز به جامعه ارائه دهند. این بنرها معمولاً شامل اطلاعات درباره کمپین‌های آگاهی، جلسات آموزشی، و رویدادهای خاص مرتبط با اهدای اعضا هستند. این اقدامات می‌توانند به گسترش شناخت و مشارکت جامعه در اهدای اعضا کمک کرده و در نهایت به بهبود و نجات زندگی افرادی که نیازمند اعضای بدنی دیگر هستند، کمک کنند.

بنر روز اهدای عضو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز اهدای عضو

طرح بنر روز اهدای عضو شامل:طرح قلب و متن گرامیداشت روز اهدای عضو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز اهدای عضو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز اهدای عضو

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز اهدای عضو
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح بنر روز اهدای عضو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از طرح قلب انسان در طرح بنر روز اهدای عضو

 


روز اهدای عضو , 31 اردیبهشت روز اهدای عضو , طرح بنر لایه باز روز اهدا عضو , بنر لایه باز اهدای عضو , گرامیداشت روز اهدای عضو , بنر لایه باز گرامیداشت روز اهدا عضو , بنر گرامیداشت روز اهدای عضو , بنر لایه باز اهدا عضو , دانلود طرح بنر روز اهدا عضو , اهدا عضو اهدای زندگی , اهدای عضو , بنر اهدای عضو , psd بنر روز اهدا عضو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325