طرح لایه باز بروشور کلاس نقاشی

شناسه مطلب : 423342
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بروشور کلاس نقاشی

طرح لایه باز بروشور کلاس نقاشی یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات و ترویج کلاس‌های نقاشی است. این بروشورها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی قدرتمند، امکان نمایش و جذب نگاه مخاطبان را دارند. در زیر به برخی از کاربردهای طرح لایه باز بروشور کلاس نقاشی در تبلیغات می‌پردازیم:

  1. جذابیت بصری: طرح لایه باز بروشور کلاس نقاشی با استفاده از تصاویر رنگارنگ، طرح‌های خلاقانه و فضایی مناسب، جذابیت بصری فراوانی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند. با استفاده از تصاویر نمونه کارها، نمایشگاه‌ها و اسکناس‌هایی که در کلاس برگزار می‌شود، به مخاطبان ایده‌ی خوبی از تجربه و کیفیت کلاس نقاشی می‌دهد.

  2. انتقال ارزش‌های کلاس: طراحی بروشور کلاس نقاشی به کمک تصاویر و نوشتار، امکان انتقال ارزش‌ها و مزایای کلاس را به مخاطبان فراهم می‌کند. با ارائه اطلاعات درباره سطح آموزش، تجربه مدرس، فضای آموزشی و موضوعاتی که در کلاس تدریس می‌شود، مخاطبان مطلع و متقاعد می‌شوند که کلاس نقاشی شما بهترین گزینه برای یادگیری نقاشی است.

  3. فراهم کردن ارتباط با مخاطبان: بروشور کلاس نقاشی با ارائه شماره تماس، آدرس و اطلاعات تماس دیگر، فرصتی را برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان فراهم می‌کند. مخاطبان می‌توانند با استفاده از اطلاعات موجود در بروشور، با شما تماس بگیرند، سوالات خود را بپرسند و برای ثبت‌نام در کلاس اقدام کنند.

  4. افزایش شناخت برند: با طراحی بروشور کلاس نقاشی با استفاده از هماهنگی رنگ‌ها، استفاده از لوگو و شعار برند، افزایش شناخت برند در میان مخاطبان رقم می‌خورد. وقتی مخاطبان بارها و بارها با بروشور کلاس نقاشی شما در تماس باشند، نام و لوگوی برند شما در ذهن آنها ماندگار می‌شود و ممکن است در آینده به شما ارجاع دهند یا افراد دیگر را به شما معرفی کنند.

بنابراین، طراحی یک طرح لایه باز بروشور کلاس نقاشی با استفاده از تصاویر جذاب، ارائه اطلاعات کامل و جذاب و ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان، تاثیر قابل توجهی در تبلیغات و ترویج کلاس‌های نقاشی دارد. با استفاده از طرح لایه باز بروشور، می‌توانید به بهترین شکل ممکن ارزش‌ها و مزایای کلاس را به مخاطبان منتقل کنید و بازدهی بالایی را از تبلیغات خود به دست آورید.

طرح بروشور لایه باز بروشور کلاس نقاشی جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

 

مشخصات فنی بروشور  کلاس نقاشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قهوه ای

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بروشور کلاس نقاشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و قهوه ای با طرح بروشور
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط در طراحی بروشور
  • طراحی بروشور با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک

 


طرح بروشور آکادمی نقاشی , بروشور تبلیغاتی , طرح لایه باز بروشور کلاس نقاشی , بروشور آکادمی نقاشی , آکادمی نقاشی , بروشور کلاس نقاشی , طرح بروشور کلاس نقاشی , بروشور , طرح بروشور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325