طرح لایه باز بروشور آرایشگاه زنانه

شناسه مطلب : 418687
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بروشور سالن زیبایی بانوان 

بروشور یا فولدر تبلیغاتی یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است که در آن اطلاعات مهم و جذابی در مورد محصول یا خدمات شرکت به همراه تصاویر جذاب و متنی کوتاه و مفید قرار می‌گیرد. طراحی و چاپ بروشور در تبلیغات آرایشگاه نیز می‌تواند بسیار موثر باشد و تاثیر بسزایی در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش داشته باشد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره طرح لایه باز بروشور آرایشگاه و کاربردهای آن در تبلیغات می‌پردازیم:

۱- ارائه اطلاعات بهتر: با طراحی و چاپ بروشور آرایشگاه، می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و محصولات آرایشگاه به مشتریان ارائه داد. این اطلاعات شامل توضیحات مختصری درباره خدمات آرایشی و زیبایی، قیمت‌ها، تخفیفات و پیشنهادات ویژه و... می‌شود که می‌تواند بهترین توصیف برای مشتریان باشد.

۲- افزایش اطمینان مشتری: بروشور آرایشگاه می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر بین مشتریان و آرایشگاه عمل کند. با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد خدمات و محصولات، مشتریان می‌توانند به راحتی با خدمات آرایشگاه آشنا شوند و اطمینان بیشتری به خرید و استفاده از خدمات آن پیدا کنند.

۳- جذب مشتریان جدید: طراحی و چاپ بروشور آرایشگاه می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر عمل کند 

سپس، برای جذب مشتریان جدید، بروشورها را در نقاط مختلف شهر توزیع می‌کنند. این بروشورها شامل عکس‌هایی از افرادی که از خدمات آرایشگاه استفاده کرده‌اند، محصولات مورد استفاده و دستاوردهای آرایشگاه می‌شوند. از جمله این دستاوردها می‌توان به جوایز و مدال‌های دریافتی، محصولاتی که در آرایشگاه به فروش می‌رسند و نظرات مشتریان قبلی اشاره کرد.

همچنین، آرایشگاه‌ها می‌توانند بروشورهای خود را در رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های زیبایی، کنفرانس‌های صنعتی و همایش‌های مشابه نمایش داده و مشتریان جدید را به خود جذب کنند.

در نهایت، برای تبلیغات آنلاین، آرایشگاه‌ها می‌توانند از بنرها و پست‌های تبلیغاتی با عکس‌هایی از آرایشگاه، محصولات و خدمات آن استفاده کنند و این موارد را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت خود به نمایش بگذارند. همچنین، می‌توانند از روش‌های دیگری مانند تبلیغات گوگل و ایمیل‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

بنابراین، طراحی و چاپ بروشورها و کارت‌های ویزیت باعث افزایش تبلیغات و شناخت بیشتر آرایشگاه‌ها توسط مشتریان جدید می‌شود. با استفاده از این ابزارها، آرایشگاه‌ها می‌توانند برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی خود، به صورت موثری از تبلیغات استفاده کنند.

بروشور سالن زیبایی بانوان، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بروشور سالن زیبایی بانوان

طرح کاتولوگ و بروشور سالن زیبایی بانوان شامل: عکس با کیفیت چهره زن، مدل زن، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بروشور ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح بروشور سالن زیبایی بانوان 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، طلایی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بروشور سالن زیبایی بانوان
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طلایی در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت چهره زن که مناسب با طرح آرایشگاه می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی بروشور سالن زیبایی بانوان
  • طراحی ساده و کاربردی تبروشور سالن زیبایی بانوان

بروشور , بروشور آرایشگاه , کاتالوگ psd , طرح بروشور , کاتولوگ , طرح بروشور آرایشگاه , بروشور سالن زیبایی بانوان , طرح بروشور آرایشگاه زنانه , کاتالوگ لایه باز , طرح بروشور سالن زیبایی بانوان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325