طرح لایه باز استند کلینیک دندانپزشکی

شناسه مطلب : 421623
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :18 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استند لایه باز دندانپزشکی

تبلیغات و استفاده از چاپ استند در شغل دندان پزشکی می‌تواند تاثیر مهمی در ارتقای کسب و کار و جذب بیشتر بیماران داشته باشد. در ادامه به سه نقش اصلی تبلیغات و چاپ استند در این صنعت می‌پردازیم:

  1. ارتقای شناخت عمومی: با استفاده از تبلیغات و چاپ استند، می‌توان اطلاعات و خدمات دندان پزشکی را به جامعه ارائه داد. این تبلیغات می‌توانند شامل اطلاعات درباره خدمات مختلف مانند تمیزی دندان، ایمپلنت، ترمیمی‌ها، ارتودنسی و غیره باشند. این استندها می‌توانند تصاویر و اطلاعاتی را به نمایش بگذارند که بیماران را با امکانات و تخصص‌های موجود در دندانپزشکی آشنا کنند.

  2. جذب بیماران: با استفاده از تبلیغات و چاپ استند، دندان پزشکان می‌توانند به طور مستقیم به جامعه خدمات خود را معرفی کنند و بیماران جدید را جذب کنند. با نمایش استندها در مراکز پزشکی، بیماران به راحتی اطلاعاتی درباره نام و مشخصات دندان پزشک، تخصص و تجهیزات مورد استفاده را می‌توانند دریافت کنند و تصمیم‌گیری برای انتخاب خدمات دندانپزشکی مناسب‌تر را بهتر انجام دهند.

  3. ایجاد اعتماد: تبلیغات و استندهای چاپی می‌توانند نقش مهمی در ایجاد اعتماد بیماران نسبت به دندانپزشکان داشته باشند. با ارائه اطلاعات شفاف و قابل فهم در مورد تخصص و تجربه دندان پزشک، می‌توان اعتماد بیشتری در بیماران ایجاد کرده و آن‌ها را ترغیب به انتخاب خدمات دندانپزشکی در این مطب‌ها کرد. استفاده از استندها و تبلیغات موثر می‌تواند تمایل بیماران را برای درمان و مراجعه به دندانپزشکی افزایش دهد.

به طور خلاصه، تبلیغات و استفاده از چاپ استند در شغل دندان پزشکی می‌تواند به ارتقای کسب و کار، جذب بیماران و ایجاد اعتماد بیشتر در جامعه کمک کند. این ابزارها می‌توانند با ارائه اطلاعات و تبلیغات موثر، دندان پزشکان را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای خدمات دندانپزشکی معرفی کنند.

طرح استند  دندانپزشکی، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح استند کلینیک دندانپزشکی

طرح بنر دندانپزشکی شامل:، وکتور دندان، وکتور مرتبط با طرح کلینیک دندانپزشکی، بکگراند کاربردی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح استند مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ استند (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح استند  دندانپزشکی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سفید

سایز:                               18 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز استند کلینیک دندانپزشکی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح استند
  • استفاده از عکس با کیفیت دندان و وکتور مرتبط با طرح کلینیک دندانپزشکی که مناسب طرح استند دندانپزشکی می باشد. 
  • طراحی استند، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل دندانپزشکی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح استند

بیلبورد دندانپزشکی , بنر دندانپزشک , بنر لایه باز دندانپزشکی , طرح استند دندان پزشکی , طرح لایه باز استند دندانپزشکی , بنر لایه باز دندانپزشکی , طرح بنر , استند دندان پزشکی , دانلود طرح بنر دندانپزشکی , بنر دندانپزشکی , طرح بنر دندانپزشکی , دندانپزشکی , بنر , استند دندانپزشکی , طرح استند دندانپزشکی , بنر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325