طرح لایه باز استند روز خبرنگار

شناسه مطلب : 427052
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :92 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز روز خبرنگار

روز خبرنگار در 17 مرداد، به عنوان یکی از روزهای مهم و نمادین در جامعه رسانه‌ای ما جشن‌گرفته می‌شود. این روز به افتخار تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و روزنامه‌نگاران که با حضور در رویدادها و گزارش‌های خبری، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم ایفا می‌کنند، برگزار می‌شود. خبرنگاران در روزهای سخت و پرفشار، برای رساندن حقیقت و رویدادهای جامعه، مسئولیت بسیاری به‌عهده دارند و جامعه با تشکر از این تلاش‌ها، این روز را به یادگار می‌آورد.

 چاپ بنرهای مخصوص روز خبرنگار، اهمیت این رویداد را بیشتر می‌کند و نقش مهمی در جذب توجه عمومی به نقش خبرنگاران در جامعه دارد. این بنرها معمولاً شامل تصاویر خبرنگاران در حال انجام کار، دستاوردهای آن‌ها، نقل قول‌های مهم از افراد مختلف جامعه در مورد نقش و اهمیت خبرنگاری هستند. انتشار این بنرها در محل‌های عمومی، ادارات، رسانه‌ها و دفاتر خبرگزاری‌ها، باعث تقدیر و تشکر از خبرنگاران می‌شود و جامعه را به فعالیت‌های ارزشمند این افراد ترغیب می‌کند.

 تاثیر چاپ بنرهای روز خبرنگار به ویژه در جامعه رسانه‌ای بسیار گسترده است. این بنرها به‌عنوان ابزاری قدرتمند در تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت و نقش خبرنگاری عمل می‌کنند. با نمایش چهره‌ها و دستاوردهای خبرنگاران بر روی بنرها، مخاطبان نسبت به این حرفه تحسین و احترام بیشتری دارند و با اطلاع از دشواری‌ها و خطرات این شغل، از اهمیت و تلاش‌های خبرنگاران آگاه می‌شوند. این تأثیر اثرگذار، ارتقاء روحیه و انگیزه خبرنگاران برای ادامه کار و انجام مأموریت‌های خبری را تسهیل می‌کند و به جهت توسعه رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی در جامعه کمک می‌کند.

طرح لایه باز بنر روز خبرنگار، به مناسبت این روز ، توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر خبرنگار

طرح بنر روز خبرنگار شامل: تایپوگرافی خبرنگار، تصویر میکروفون و پرچم ایران  و متن تبریک روز خبرنگار می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک به خبرنگاران عزیز و زحمت کش استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر روز خبرنگاران

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               92 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز خبرنگار
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر میکروفون در طرح بنر
  • استفاده مناسب از  تایپوگرافی خبرنگار در طرح بنر روز خبرنگار

 


دانلود بنر روز خبرنگار , طرح استند روز خبرنگار , طرح لایه باز , روز خبرنگار , طرح لایه باز استند روز خبرنگار , وکتور خبرنگار , 17 مرداد , بنر روز خبرنگار , طرح بنر روز خبرنگار , خبرنگار , استند روز خبرنگار , بنر استند شهری روز خبرنگار , بنر لایه باز روز خبرنگار , استند شهری روز خبرنگار , طرح بنر روز خبرنگار , تایپوگرافی خبرنگار , 17 مرداد روز خبرنگار , بنر روز خبرنگار , طرح بنر استند شهری روز خبرنگار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325