طرح فاکتور فروشگاه سنگ وسرامیک

شناسه مطلب : 429174
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور فروشگاه سنگ و سرامیک

طرح لایه باز فاکتور در فروشگاه‌های کاشی و سرامیک، یک راهکار مؤثر و جذاب در حوزه تبلیغات و ارتباط با مشتریان است. این روش به عنوان یک ابزار کاربردی در بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش فروش، و تقویت ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لایه باز فاکتور به معنای ارسال فاکتور خرید به مشتریان به‌طور مرحله به مرحله است. در این روش، ابتدا یک فاکتور معمولی به مشتری ارسال می‌شود. سپس با ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و اطلاعات مفید در خصوص محصولات ارسالی، لایه‌های دیگری به فاکتور اضافه می‌شود که مشتری با باز کردن آنها اطلاعات بیشتری دریافت می‌کند. به عبارت دیگر، این روش مشتریان را به تفکر عمیق‌تر و تعامل بیشتر با محصولات و خدمات فروشگاه ترغیب می‌کند.

کاربرد اصلی طرح لایه باز فاکتور در تبلیغات این است که به مشتریان اطلاعات جامع‌تری در مورد محصولات ارائه می‌دهد. این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان به صورت تفاوت‌سنجی، ویژگی‌ها، مزایا و مشخصات فنی محصولات را مقایسه کنند و انتخاب بهتری داشته باشند. همچنین، با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه در لایه‌های مختلف، احتمال افزایش خرید و فروش افزایش می‌یابد.

در کل، طرح لایه باز فاکتور در فروشگاه‌های کاشی و سرامیک باعث می‌شود تا تبلیغات به یک تجربه تعاملی تبدیل شود و مشتریان با عمق بیشتری با محصولات آشنا شوند. این روش، علاوه بر افزایش فروش، به تقویت ارتباط با مشتریان کمک می‌کند و ارزش بیشتری را به فرآیند خرید و فروش اضافه می‌کند.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور فروشگاه سنگ و سرامیک

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور فروشگاه سنگ و سرامیک

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، آبی

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


سربرگ لایه باز , فاکتور تک رنگ , سربرگ psd , طرح فاکتور , فاکتور لایه باز , فاکتور , طرح لایه باز , کاشی فروشی , فاکتور کاشی و سرامیک , فروشگاه کاشی و سرامیک , سربرگ , فروشگاه سنگ , سنگ فروشی , فاکتور فروش , فاکتور فروشگاه سنگ , فاکتور فروشگاه کاشی و سرامیک , سربرگ لایه باز , فاکتور PSD , فاکتور سنگ فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325