طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

شناسه مطلب : 433806
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/07/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

طرح لایه باز فروشگاه و تعمیرات کامپیوتر یک ابزار مهم در تبلیغات این نوع کسب‌وکار است که به صاحبان فروشگاه‌ها و خدمات تعمیرات کامپیوتر کمک می‌کند تا با استفاده از طراحی مناسب، خدمات و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کرده و بازار خود را گسترش دهند.

تراکت‌های لایه باز با طراحی حرفه‌ای، امکان ارتباط مؤثر با مشتریان را فراهم می‌کنند. این تراکت‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مختلفی از جمله خدمات تعمیراتی، محصولات فروشگاه، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه باشند. با ارائه اطلاعات کامل و دقیق، مشتریان به‌طور مستقیم با خدمات و محصولات ارائه شده آشنا می‌شوند.

استفاده از طرح لایه باز به صاحبان این نوع کسب‌وکار امکان می‌دهد تا محتوا و اطلاعات مورد نیاز خود را در تراکت‌ها ویرایش کنند. این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با تغییرات در قیمت‌ها، تخفیفات یا ارائه خدمات جدید، تراکت‌ها را به‌روزرسانی کرده و به نیازهای متغیر بازار پاسخ دهند.

تاثیر تراکت‌های لایه باز در تبلیغات فروشگاه و تعمیرات کامپیوتر بسیار مهم است. این ابزارها با ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و ارائه اطلاعات دقیق، به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کنند تا به توسعه کسب‌وکار، جذب مشتریان جدید و ارتقاء شناخته‌شدگی خود دست یابند.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


فاکتور فروشگاه کامپیوتر , فاکتور تعمیرات کامپیوتر , فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر , فاکتور تک رنگ , طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر , فاکتور فروش , فاکتور لایه باز , طرح فاکتور , فاکتور , فاکتور PSD ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325