طرح جعبه پیتزا psd

شناسه مطلب : 420860
ابعاد :30 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح جعبه پیتزا

طرح لایه باز جعبه پیتزا، یکی از مفیدترین و کاربردی‌ترین روش‌های تبلیغاتی در صنعت غذایی است. این روش، مخاطبین را به یک تجربه تعاملی و خلاقانه دعوت می‌کند که می‌تواند باعث افزایش توجه و تمایل مشتری به خرید محصول شود.

این روش، به شیوه‌ای مبتکرانه به گردش معمول جعبه‌های پیتزا و یا هر نوع غذای دیگر، جذابیت و تجربه اضافه می‌کند. برای این منظور، جعبه پیتزا به گونه‌ای طراحی می‌شود که در قسمت بالای آن، یک لایه‌ی باز قرار دارد که محتوای داخل جعبه به صورت کامل نمایش داده می‌شود.

کاربرد اصلی این روش، جذب توجه مشتریان است. هنگامی که مشتریان این لایه باز را ببینند، به سادگی می‌توانند محتوای داخل جعبه را ببینند و با توجه به جذابیت تصویر، خود را به خرید این محصول ترغیب کنند. همچنین، این روش می‌تواند به عنوان یک روش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های تبلیغاتی استفاده شود.

یکی دیگر از مزایای این روش، این است که می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب برای برندهای جدید و یا کسب‌وکارهای کوچک باشد. این روش، هزینه‌ی کمتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر دارد و به راحتی قابل پیاده‌سازی است.

در نهایت، می‌توان گفت که طرح لایه باز جعبه پیتزا یکی از روش‌های موثر و نوآورانه در تبلیغات غذایی است.

طرح جعبه پیتزا ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح لایه باز جعبه پیتزا

طرح جعبه پیتزا شامل: عکس باکیفیت ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح جعبه پیتزا

ابعاد:                                30 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


قالب جعبه و کارتن پیتزا , قالب لایه باز جعبه پیتزا , طرح جعبه , طرح لایه باز بسته بندی پیتزا , طرح بسته بندی جعبه پیتزا , طرح بسته بندی , جعبه پیتزا , طرح لایه باز بسته بندی جعبه پیتزا , طرح لایه باز جعبه پیتزا , طرح جعبه پیتزا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325