طرح جعبه پیتزا

شناسه مطلب : 420859
ابعاد :30 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح جعبه پیتزا

طرح لایه باز جعبه پیتزا یک راه بسیار خلاقانه برای تبلیغ کردن محصولات پیتزا است. این طرح، شامل یک جعبه پیتزا است که در آن قسمتی از پوشش جعبه را می‌توان به صورت یک لایه باز کنید تا به داخل جعبه دید پیدا کنید. با این روش، می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به صورت جالبی و جذاب به مشتریان خود انتقال دهید.

استفاده از طرح لایه باز جعبه پیتزا، می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات خود را با یک روش خلاقانه و جذاب به مشتریان خود معرفی کنید. این طرح به خصوص در صنعت پیتزا مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا می‌تواند جذابیت بیشتری برای مشتریان ایجاد کند و باعث افزایش فروش شود.

طرح لایه باز جعبه پیتزا، همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید. با این روش، می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به صورت خلاقانه‌تری به مشتریان انتقال دهید و در عین حال، بازخورد خود را از آنها بگیرید.

همچنین، طرح لایه باز جعبه پیتزا می‌تواند برای افزایش شناخت برند شما مفید باشد. با استفاده از این طرح، می‌توانید برند خود را به صورت خلاقانه‌تری معرفی کنید و باعث ایجاد یک شناخت قوی‌تر در مشتریان خود شوید.

در کل، طرح لایه باز جعبه پیتزا یک روش خلاقانه برای تبلیغ کردن محصولات پیتزا است.

طرح جعبه پیتزا ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح لایه باز جعبه پیتزا

طرح جعبه پیتزا شامل: عکس باکیفیت ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح جعبه پیتزا

ابعاد:                                30 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز بسته بندی جعبه پیتزا , طرح جعبه , طرح لایه باز بسته بندی پیتزا , طرح جعبه پیتزا , طرح لایه باز جعبه پیتزا , طرح بسته بندی , طرح بسته بندی جعبه پیتزا , جعبه پیتزا , قالب لایه باز جعبه پیتزا , قالب جعبه و کارتن پیتزا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325