طرح تراکت کافه صبحانه

شناسه مطلب : 426102
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/04/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت کافه صبحانه

تبلیغات و چاپ تراکتها در شغل کافه صبحانه تاثیر بسزایی دارند.

  1. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ تراکتها می‌توانند به کافه صبحانه کمک کنند تا مشتریان جدید را جذب کند. با استفاده از تراکتها، می‌توانید منوی صبحانه خود را به مشتریان جدید معرفی کنید و اطلاعاتی درباره غذاها، نوشیدنی‌ها، قیمت‌ها و سرویس‌های ویژه خود را ارائه دهید. همچنین، می‌توانید با استفاده از تصاویر جذاب و جامع، از تجربه صبحانه در کافه خود نمونه‌ای برای مشتریان ارائه دهید و آن‌ها را به بازدید از کافه شما ترغیب کنید.

  2. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ تراکتها می‌توانند به شما کمک کنند تا فروش صبحانه و سایر محصولات خود را افزایش دهید. با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در تراکتها، مشتریان را ترغیب به سفارش صبحانه و نوشیدنی‌های خود می‌کنید. همچنین، با نشر تراکتها در محل‌های عمومی و توزیع آنها در نزدیکی کافه، می‌توانید آگاهی مشتریان را از وجود کافه صبحانه خود افزایش دهید و آن‌ها را به بازدید و سفارش در کافه شما تشویق کنید.

  3. سازماندهی و تعامل با مشتریان: تراکتها می‌توانند به شما کمک کنند تا ارتباط برقرار کرده و با مشتریانتان در تعامل باشید. می‌توانید از طریق تراکتها، شماره تماس و آدرس کافه صبحانه خود را ارائه دهید تا مشتریان بتوانند با شما در ارتباط باشند و سفارشات خود را ثبت کنند. همچنین، می‌توانید از تراکتها برای ارائه نظرسنجی یا کوپن تخفیف استفاده کنید تا با مشتریان در تعامل باشید و آن‌ها را به شرکت در فعالیت‌های کافه صبحانه شما ترغیب کنید.

با توجه به این موارد، تبلیغات و چاپ تراکتها می‌توانند به کافه صبحانه کمک کنند تا مشتریان جدید جذب کند، فروش را افزایش دهد و با مشتریان در تعامل باشد. این استراتژی‌ها می‌توانند به کافه شما کمک کنند تا در بازار رقابتی متمایز شود و به توسعه و رشد کسب و کار کمک کند.

تیم ایران طرح طرح تراکت کافی شاپ را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این کافه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت کافه صبحانه

طرح تراکت کافه صبحانه شامل: عکس با کیفیت نیمرو ، صبحانه ،  وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز کافه صبحانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت کافه صبحانه
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت نیمرو ، صبحانه که مناسب طرح تراکت لایه باز کافه صبحانه می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل کافه صبحانه می باشد.

تبلیغات کافی شاپ , طرح تراکت کافی شاپ , طرح تراکت کافه صبحانه , کافی شاپ , تراکت کافی شاپ , دانلود psd تراکت کافی شاپ , کافه صبحانه , طرح لایه باز تراکت کافه صبحانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325