طرح تراکت منوی سفره خانه سنتی

شناسه مطلب : 438040
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت منوی رستوران سنتی

تبلیغات و چاپ تراکت برای رستوران‌ها تأثیر بسیار مهمی دارد و می‌تواند به توسعه کسب و کار رستوران کمک کند. 

  1. جلب مشتریان جدید: چاپ تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر می‌تواند به جلب مشتریان جدید برای رستوران کمک کند. وقتی تراکت‌ها به دست افراد می‌رسد و اطلاعاتی در مورد منو، تخفیف‌ها و خدمات رستوران در آن‌ها آورده شود، احتمالاً افراد ترغیب می‌شوند تا رستوران شما را امتحان کنند. این اولین گام در جلب مشتریان جدید است.

  2. تقویت وفاداری مشتریان فعلی: تراکت‌ها همچنین می‌توانند به تقویت وفاداری مشتریان فعلی به رستوران کمک کنند. ارسال تراکت‌ها به مشتریانی که قبلاً در رستوران شما سفارش داده‌اند یا اعضای برنامه وفاداری هستند، می‌تواند آن‌ها را ترغیب کند تا مجدداً به رستوران شما مراجعه کنند. تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه در تراکت‌ها می‌توانند به عنوان انگیزه‌هایی برای بازگشت به رستوران شما عمل کنند.

  3. اطلاع‌رسانی موثر: تراکت‌ها به شما امکان می‌دهند تا اطلاعات مفصل در مورد منوی رستوران، ساعات کاری، آدرس و شماره تماس را به مشتریان ارائه دهید. این اطلاعات می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا تصمیم به بازدید از رستوران شما بگیرند. همچنین، تراکت‌ها به شما امکان می‌دهند تا به راحتی تغییرات در منو و پیشنهادهای ویژه را اعمال کرده و به مشتریان اعلام کنید.

با توجه به این توضیحات، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌توانند به توسعه کسب و کار رستوران کمک کرده و ترفیع فروش و جذب مشتریان جدید را تسهیل نمایند.

طراحی لایه باز تراکت منو رستوران با زمینه کرم و عکس چلو کباب به عنوان پس‌زمینه اصلی می‌تواند جلب توجه مشتریان و ایجاد ارتباط بصری موثری با آنان داشته باشد. 

  1. زمینه کرم: زمینه کرم انتخابی شما برای تراکت منو رستوران، احساس گرمایی و دلنشینی به مشتریان منتقل می‌کند. این رنگ به عنوان یک پس‌زمینه ملایم و آرام برای منو انتخاب شده است و از تنوع زندگی روزمره فرار می‌کند تا تجربه ای دلپذیر در رستوران شما ایجاد کند.

  2. عکس چلو کباب: انتخاب عکس چلو کباب برای تراکت، به عنوان یکی از برترین غذاهای رستوران شما، جلب توجه مشتریان را فراهم می‌کند. این تصویر علاوه بر ارتقاء بصری، تنش شهیت را در مشتریان برانگیخته و ایشان را به سفارش این غذای لذیذ ترغیب می‌کند.

  3. طراحی بصری: طراحی لایه باز تراکت شما باید تمیز و خوانا باشد. استفاده از فونت‌های خوانا و ترتیب منو به صورت منطقی و زیبا، به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی انتخاب‌های خود را برای سفارش انتخاب کنند. همچنین، از رنگ‌ها و نوع ترتیب متن به دقت انتخاب شده برای ایجاد هماهنگی و تعادل در طراحی استفاده کنید.

  4. اطلاعات منو: در پاراگراف‌های توضیحاتی کوتاه زیر تصویر چلو کباب، اطلاعات مربوط به منوی رستوران شما باید نمایش داده شود. شامل نام غذاها، قیمت‌ها و توضیحات مختصری از هر غذا باشد. این اطلاعات باید به شکل واضح و قابل درک برای مشتریان ارائه شوند.

  5. ارتقاء و اطلاعات تماس: در پایان تراکت، از این فرصت برای ارتقاء رستوران خود و ارائه اطلاعات تماس استفاده کنید. شماره تلفن، آدرس و لینک به وب‌سایت یا صفحات رسمی شبکه‌های اجتماعی رستوران را درج کنید تا مشتریان به راحتی تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری درباره رستوران شما کسب کنند.

با توجه به این توصیفات، تراکت منو رستوران شما با زمینه کرم و تصویر چلو کباب، ابزاری جذاب و موثر برای جلب مشتریان و ارتقاء رستورانتان خواهد بود.

تراکت لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت منوی سفره خانه سنتی

طرح تراکت سفره خانه سنتی شامل:  تذهیب و نقوش اسلیمی ، عکس با کیفیت چلو کباب ، وکتور مرتبط با طرح رستوران، وکتور، منوی رستوران سنتی و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

تراکت رستوران سنتی ، طرح تراکت رستوران سنتی ، سفره خانه سنتی ، تراکت سفره خانه سنتی، طرح تراکت سفره خانه سنتی ، تراکت منو رستوران سنتی ، طرح تراکت منو رستوران سنتی ، مننو رستوران

مشخصات فنی تراکت لایه باز منو سفره خانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم  ، آبی

سایز:                               53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  تراکت منو سفره خانه سنتی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده ازعکس باکیفیت  چلو کباب
  • طراحی تراکت، با استفاده از تذهیب لیبل و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

رستوران سنتی , کافه سنتی , طرح تراکت منو رستوران سنتی , تراکت psd , تراکت لایه باز رستوران , تراکت سفره خانه , تراکت لایه باز سفره خانه سنتی , psd , تراکت لایه باز سفره خانه , منو رستوران سنتی , طرح لایه باز , طرح تراکت رستوران سنتی , تراکت رستوران سنتی , رستوران سنتی , تراکت منو سفره خانه سنتی , تراکت رستوران سنتی , سفره خانه , دانلود psdتراکت رستوران سنتی , غذای ایرانی , دانلود تراکت سفره خانه , منو سفره خانه سنتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325