طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش مدرسه

شناسه مطلب : 449811
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/06/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش مدرسه

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه کوله پشتی می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید ایفا کند.

تراکت‌ها به‌عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و مستقیم، این امکان را فراهم می‌کنند که پیام‌های تبلیغاتی به‌طور گسترده در مناطق مختلف پخش شوند.

فروشگاه‌های کوله پشتی می‌توانند از طریق توزیع تراکت‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها، و مناطق پرتردد، محصولات خود را به گروه‌های مختلف مخاطب معرفی کنند و آن‌ها را ترغیب به بازدید از فروشگاه کنند.

تراکت‌ها این مزیت را دارند که می‌توانند اطلاعات مهم مانند تخفیف‌های ویژه، محصولات جدید، و مزایای فروشگاه را به‌صورت خلاصه و جذاب به مشتریان بالقوه منتقل کنند.

برای یک فروشگاه کوله پشتی، استفاده از تراکت‌هایی با طراحی‌های جذاب و رنگارنگ که تصاویر باکیفیتی از محصولات را به نمایش می‌گذارند، می‌تواند توجه افراد را به خود جلب کند.

علاوه بر این، ارائه کدهای تخفیف یا پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها می‌تواند انگیزه‌ای اضافی برای مشتریان ایجاد کند تا از فروشگاه خرید کنند.

علاوه بر این، چاپ و توزیع تراکت‌ها به فروشگاه‌های کوله پشتی این امکان را می‌دهد که با هزینه کم، به‌سرعت و به‌طور گسترده‌ای تبلیغات خود را انجام دهند.

این روش تبلیغاتی به‌ویژه برای جذب مشتریان محلی بسیار موثر است، زیرا تراکت‌ها به‌راحتی می‌توانند در مناطق هدف پخش شوند و پیام فروشگاه را مستقیماً به دست مخاطبان برسانند.

این نوع تبلیغات می‌تواند به افزایش شناخت برند و تقویت جایگاه فروشگاه در بازار کمک کند و در نهایت منجر به افزایش فروش و رشد کسب‌وکار شود.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت فروشگاه کیف مدرسه

طرح تراکت کفش فروشی شامل:

تصویر کیف مدرسه، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کیف و کفش مدرسه
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت و وکتور کیف مدرسه در طرح تراکت کفش فروشی

فروشگاه کفش , طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت کوله پشتی , کیف و کفش , طرح تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی , طرح تراکت گالری کیف و کفش , طرح لایه باز تراکت کوله پشتی , کیف مدرسه , تراکت رنگی فروشگاه کفش , طرح تراکت کفش فروشی , تراکت گالری کیف و کفش , تراکت فروشگاه کیف و کفش , تراکت کفش فروشی , تراکت لایه باز فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , کفش مدرسه , تراکت کیف و کفش مدرسه , تراکت فروشگاه کفش , کفش فروشی , طرح لایه باز , کفش , طرح تراکت فروشگاه کفش , تراکت فروشگاه کفش , طرح تراکت کیف و مدرسه مدرسه , گالری کفش , تراکت کوله پشتی , تراکت رنگی کفش فروشی , کوله پشتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325