طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی برقی

شناسه مطلب : 429202
ابعاد :15.5 در 6.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت رنگی فروشگاه لوازم خانگی

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای فروشگاه‌های لوازم خانگی برقی تأثیرات قابل‌توجهی در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد شناخت در بازار دارند. این ابزارها به عنوان واسطه‌هایی مؤثر در ارتباط با مشتریان و اطلاع‌رسانی به آنها در مورد محصولات و تخفیفات ارائه شده توسط فروشگاه‌های لوازم خانگی برقی عمل می‌کنند.

  1. جذب مشتریان و افزایش فروش: تراکت‌ها با ارائه اطلاعات کامل در مورد محصولات موجود در فروشگاه، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، مشتریان را به سمت خرید و بازدید از فروشگاه جلب می‌کنند. تراکت‌ها به عنوان یک ابزار جذاب، اطلاعات مهم را به صورت جذاب و خلاصه به مخاطبان منتقل می‌کنند و این باعث افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه می‌شود.

  2. ترویج محصولات و برندهای مختلف: تراکت‌ها به فروشگاه امکان می‌دهند تا محصولات و برندهای مختلف خود را به مخاطبان معرفی کنند. با نمایش تصاویر محصولات و توضیحات کوتاه، افراد می‌توانند با دقت بیشتری به محصولات علاقه‌مند شوند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

  3. ایجاد شناخت در بازار: تبلیغات و چاپ تراکت‌ها باعث ایجاد شناخت در بازار می‌شود. افراد با مشاهده تراکت‌های فروشگاه و دیدن نام و لوگوی آن، اطلاعاتی راجع به فروشگاه در ذهنشان ثبت می‌کنند. این شناخت به فروشگاه کمک می‌کند تا به عنوان یک منبع معتبر برای خرید لوازم خانگی برقی در نظر گرفته شود.

به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای فروشگاه‌های لوازم خانگی برقی ابزاری بسیار موثر در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد شناخت در بازار هستند. این روش‌ها با ارائه اطلاعات ویژه به مخاطبان، ترویج محصولات و برندهای مختلف، و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان، به تقویت جایگاه فروشگاه در صنعت لوازم خانگی برقی کمک می‌کنند.

فروشگاه های لوازم خانگی با ارائه انواع این لوازم نقش بسزایی در سهولت انجام کارهای روزمره خانه شده اند. تیم ایران طرح طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی برقی

طرح تراکت لوازم خانگی شامل: عکس با کیفیت لباسشویی ، یخچال ، لوازم خانگی برقی، وکتور مرتبط با طرح لوازم خانگی، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت فروشگاه لوازم خانگی، تراکت لوازم خانگی، طرح تراکت لوازم خانگی، تراکت لایه باز فروشگاه لوازم گرمایشی، تراکت رنگی، عکس با کیفیت ماشین ظرفشویی، عکس با کیفیت جاروبرقی، وکتور مرتبط با طرح لوازم خانگی، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های بسیار زیبا

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی برقی

ابعاد:                                15.5 در 6.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                                19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز لوازم خانگی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح تراکت 
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم برقی در طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت فروشگاه لوازم خانگی
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های کاربردی و باکیفیت

لوازم خانگی , طرح تراکت لایه باز فروشگاه لوازم خانگی , طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت لوازم خانگی , تراکت گالری لوازم خانگی , فروشگاه لوازم خانگی , طرح تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت لایه باز , تراکت لایه باز فروشگاه لوازم خانگی , تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت فروشگاه لوازم خانگی , تراکت فروشگاه لوازم خانگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325